Gå til innhold

Ultralyd er jo bare så fantastisk gøy!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kom endelig dagen hvor vi skulle få sniktitte på siste skudd på stammen. Jeg regnet med dette ville bli min siste ultralyd (da vi har bestemt at 3 er nok), så jeg hadde gledet meg og skulle bare nyyyyte den. :) Jordmor tok seg god tid og vi kikket på alle små detaljer. helt fantastisk. :) Jordmor trodde dette var en jente så det blir jo gøy da om vi kan få 2 gutter og ei jente. :) Er det ikke utrolig da? At der ligger det et lite knøtt av et barn inni magen min og suger på tommelen og veiver med fingre og tær? Dette er et barn som ikke kunne overlevd på utsiden, men der inne har hun det så godt... Jeg slutter ikke å fasinere meg altså, enda jeg jo har vært på 6 ultralyder tidligere. :) Morkaka lå forran og sperret utgangen litt, så jeg fikk ny ultralyd i mai også, så da var det jo ikke siste gangen heller. :) Gleder meg allerede. Vi er jo så heldige som kan få lov til dette, HURRA!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heii!!

Jeg er såå enig! Ultralyd er helt fantastisk gøy! :) Også såå fascinerende! Det er helt utrolig hvor mye man kan se! Jeg var på 3 UL med min datter, og nå har jeg vært på 1 tidlig UL foreløbig. Fikk jo se Sååå mye, så tidlig! Var i uke 10 da. Nå gleder jeg meg veldig til ordinær UL, som er om ca 4 uker. Venter spent på brevet i postkassen om når det blir :D

Hurra for oss, og lykke til videre i svangerskapet! :)

Skrevet

Heheh der sa du det! :D HURRA FOR OSS! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...