Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 slutt å syyyyyt.... Dere kan for selv at dere sitter der med samme kjønn.. hvis dere hadde lest litt så hadde dere sittet der med en av hver.. sexstillinger,mat++ bestemmer hvilket kjønn det blir. Dere bare kan det ikke.. Å mannen deres bestemmer det.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Vet ikke helt hvem som er dummest her....
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Ja helt enig. Les litt mer om dette, selg unna de ungene dere har som er av feil kjønn og kjør igang på nytt.
3 nøtter til Askepott Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Herrgud, vet ikke hvem som er dum her. verken sex-stillinger eller mat bestemmer kjønn, det bestemmer den sædcellen som kommer først inni egget til moren. På hvilken kvakksalver-side har du lest at det er mat og sex-stilling som bestemmer kjønnet?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #5 Skrevet 18. februar 2011 ble du nyskjerrig å har lyst til å lese mere om hvordan du får det til?? det står jo i alle bøker om hvordan man lager barn og det står på nettet OVERALT!!!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Nå har jeg bare ett barn, og er meget fornøyd med henne Og den som er dummest her, er nok deg. Har bare grunnskole du vel?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #7 Skrevet 18. februar 2011 Ha ha ha, dette må være dummeste innlegg ever. Jada, det er mye kjerringråd ute å går. Jeg har 3 jenter og 2 gutter, de ble til på omtrent samme måte alle sammen. Skulle hatt bare ett av kjønnene jeg da i følge teorien din?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #8 Skrevet 18. februar 2011 enig med hi faktisk.. jordmor snakket om dette sist jeg var hos henne. der er forsket mye på dette de siste årene og hi har nok ganske rett altså.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #9 Skrevet 18. februar 2011 Vell, det er også forskning som IKKE støtter dette.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #10 Skrevet 18. februar 2011 Dere vil vel kalle meg hjernevaska. Men jeg tror det er Gud som bestemmer hva slags kjønn man får. Jeg tror han har bestemt på forhånd hvem som skal vinne kappløpet til egget.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #11 Skrevet 18. februar 2011 GUD.... HAHAHAHAHAHA, jeg døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør...........
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #12 Skrevet 18. februar 2011 HAHA ER DU SERIØS?? Du kan da ikke mene det? I så tilfelle begynner jeg å bli bekymret for barna dine, mest sannsynlig vil de "ta deg igjen" IQ-messig før de har begynt på skolen....!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #13 Skrevet 18. februar 2011 HAHAHA! Ubetalelig!! Joda, det finnes enkelte metoder for å øke sjansen for å få det ene eller det andre som kan støtte seg på forskning, det er bare det at de forskyver sjansene fra neste 50/50 (det blir i utgangspunktet unnfanget flere gutter) til noe sånt som 49,3/49,7. Så det er jo ikke akkurat som å legge inn en bestilling. HAHAHA!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #14 Skrevet 18. februar 2011 HAHAHA! Enda mer ubetalelig... Håper ikke ungen din arver regneferdighetene dine hvertfall... 49,3+49,7 blir vel ikke 100%? Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #15 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har barn med ulike menn og har allikevel 3 av samme kjønn... og jeg puler i alle mulige stillinger, for å si det sånn. Så den eneste sikre måten å bestemme kjønn på, er IVF, og be om at sædcellen sorteres.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #16 Skrevet 18. februar 2011 Først skriver du at vi kan bestemme selv utfra sexstillinger og mat også sier du at det er mannen som bestemmer. Kan du ikke bli enig med deg selv da
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #17 Skrevet 18. februar 2011 siden jeg skriver begge deler så mener jeg begge deler da....
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #18 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har hatt sex i så utrolig mange stillinger og på så mange plasser, at det er helt utenkelig i grunn, kommer sikkert ut en tvekjønna homo med flere hoder )
Gjest Skrevet 18. februar 2011 #19 Skrevet 18. februar 2011 ang DUM, så kommer vel æ til å få et barn som e heeeeelt bak mål ... eg har i en mnd trudd at HI va EN person.. og GURI mæ kor æ har grubla på korsn ho fikk tid til alt... har f*n ingenting å skylde på heller... i'm fu*ked !
Gjest Skrevet 18. februar 2011 #20 Skrevet 18. februar 2011 eg va altså tilstede når krutte smalt .. og har altså skjønt at hi e hovedinnlegger... trur eg må ta tidlig kveld å gå å legge mæ !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå