Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Sitter her å er rimelig sint fra et brev jeg fikk med min advokat ang rettforbredende møte vi skal ha.. vi har snakket med psykolog hver sin gang.. har nå fått vite hva han har sagt og er rimelig forbannet.. Han kommer med mye løgn. Jeg har ikke lyst å lyge for å vinne noe fram, men er tydligvis ikke noe problem for han!!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har blitt. Rettsak om litt. Vet lite, og bf her sitter også å lyger. Barnet er lite. Men jeg tror ikke det er lyging som skal til. Vær ærlig, snakk positivt om han, (det vinner frem) og hold fokus på barnet i alt du sier. Lykke til. (kvir meg mye)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Forstår godt du er sint... Bare vær ærlig hele veien nå. Det er det som vinner frem, for du trenger da ikke å dikte eller tenke over hva du har sagt.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 jeg har,da jeg nektet barenfar samvær gr vold og misbruk,han er psykopat og har manipulert både psykologer,venner,familie,kollegaer ol,sittet i retten å lyve så han nesten ble grønn i trynet..men jge var ærlig,husk ærlighet varer llengst,og sannheten husker du,løgnene blir krøll tilslutt...gjør notater av det han og hans vitner sier..neste gang det da blir møte vet du hva du kan ta han på,alt barnefar brukte på meg,kan jeg i ettertid og ved senere rettsaker motbevise.sist vant han den daglige omsorgen i tingrett,men je i lagmannsrett,vi kom frem til ett kompromiss,ble delvis enige,han har ikke sett barnet på over 1år,forde jeg velger å stole på magefølesen,og barnet,og ærligheten. Lykke lykketil
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #5 Skrevet 18. februar 2011 ett lite tips les deg opp på det som er endret i barneloven siste året
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Ærlighet varer lengst! Jeg har ikke tenkt å lyge, eller sverte noen. Aldri sagt et stygt ord om han, kun kommet med ting jeg synst er viktig om en skal ha et godt samarbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå