Gå til innhold

Bruker dere lambi eller vanlig billig do papir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv bruker jeg billig papir som x-tra til rundt 23-13 kr Synes det er helt latterlig og bruke nermere en 50 lapp på noe man skal tørke seg i ræva med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøper Lambi. Rett og slett pga at det løser seg opp raskere og tetter ikke gamle rør som vi har i huset her vi bor. Men jeg har alltid kjøpt billigpapir tidligere, men faktisk - Lambi er også drøyere enn billigpapir. Kjøper ikke dopapir så ofte lenger :)

Skrevet

Vi bruker bare Lambi. Og det er faktisk far i huset som krever det! Hadde det vært opp til meg hadde det bare vært brukt billigpapir:D

Noen menn er jammen fisefine:/

Skrevet

alltid lambi,både som tørkerull,og toalettpapir.

orker ikke å bli raspet i fuholet asså, og de minste blir jo blodige...nei, det kan koste hva det vil for meg, for jeg kjøper det uansett.....

Skrevet

Lambi såklart, føler ikke behov for å få skrubbsår i rævva av billig stålull papir, en av tingene i livet jeg betaler godt for, billigpapir sidestilles med blad og avispapir som man i nøden må bruke om man må legge kabel på fjellet !

Skrevet

Stort sett bruker vi Lambi. Hender gubben handler og da har det dukket opp ett og annet billigpapir. Tror det værste jeg har vært med på var et papir som var så tynt at man satt med alle fingra i ræva før man visste ordet av det. Digg.

Skrevet

Lambi.

Samboer er godt vant, og så har han irritabel tarm og driter mange ganger daglig. Han mener at kvaliteten blir viktigere til mer man bruker...

Skrevet

Hoho, kjøper Lambi. Så sparer jeg på Lambikodene, sender de inn og får meg nye sengesett, kniver dorullholdere..eller eit mykt og godt kosedyr!!

Hoho...

Skrevet

Før brukte vi billig papir,men kloakken ble alltid tett,så byttet vi til lambi og kloakken ar aldri mer vært tett.(det samme med andre lyse dopapir og).

Skrevet

ja, jeg også, men jeg venter veldig på at de legger ut sengesett igjen, for jeg har bare det ene......

Skrevet

Hva med koder??? Her er dte noe jeg har gått glipp av, hehe. Fortell og forklar :)))

Skrevet

Jeg brukte lambi, men så ble det enda mykere, og nå går det i oppløsning når jeg tørker meg. Så jeg har gått over til coop. Vet ikke hva det koster, men det er godt å tørke seg med =)

Skrevet

Kjøper bare billig papir, skal jo bare tørke meg i rævva alikevell hehe. Aldri opplevd tette rør eller blødninger av den grunn.

Skrevet

Vi bruker at merke som heter Unik (tror jeg) og det er hvitt og deilig mykt..Men mye billigere enn Lambi..

Skrevet

jeg bruker den der med ekornet på! Den varer så utrolig lenge!

Skrevet

Lambi er da vanlig dopapir?

Nei, bruker ikke lambi syns det løser seg for mye opp + det skylles ikke så godt ned.

Bruker det med ekornet fordi det er veldig drøyt så jeg slipper å bytte rull hele tiden.

Skrevet

Bare Lambi her i huset,men kjøper sekker når Obs har tilbud :)

Skrevet

Vi bruker vanligvis billig dopapir, men f.eks nå som Obs hadde sekketilbud på Lambi, så kjøpte vi det. Passer også på når vi er i Sverige, der koster det vel rundt 60-70 svenske kr for en stor pakke med 24 ruller.

Skrevet

laaaambi :) ellers kan vi bare tørke oss med sandpapir... og det gidder ihvertfall ikke jeg..

Skrevet

Vi bruker bare lambi.. ( samboern som krever det ) :) kjøper det på tilbud på coop da det er sekketilbud.. 99 kr for 40 ruller syns jeg ikke er dyrt..

Skrevet

Bruker Lambi eller annet papir laget av nyfiber, ikke sånt gjenvinningsdopapir. Billigdopapir er laget av gjenvinningsfiber og er fullt av kjemikalier, lim og bindingsstoffer. Det løser seg ikke opp og tetter rør. Prosessen som skal til for å lage det er ikke miljøvennlig selv om vi blir lurt til å tro at det er miljøvennlig fordi det er gjenvinning.

Skrevet

10 kr på Rema ! Bruker aldri noe dyrere med mindre det er skikkelig på tilbud.

Skrevet

På plasten til dorullene, er det et grønt el blått felt som det står en Kode på. (på baksiden/innsiden av plasten) . Du registrerer dei på Lambi, og får diverse ting utifra hvor mange koder du har. Mange kosedyr, sengesett har det vært, kniver, bordløpere, filmer etc... Litt varierende utvalg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...