Gå til innhold

Sambo irriterer vettet av meg.... Noen som har tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 16+5 og begynner å bli irritert på sambo... Her er hvorfor...

Jeg føler at han hermer etter meg for å få sympati...

Om jeg sier at jeg har vondt i hodet, så går det 5 minutter og da har han vondt i hodet også... Hiver innpå med smertestillende...

Forrige helg hadde jeg feber, ganske høy syns jeg også, da den var på 39,8.

Da gikk det ikke mer enn 30 minuter, så skulle jaggu han måle også, og jaggu hadde ikke han feber også gitt! Hele 38,7.

Det sambo ikke vet er at når man skrur på febermåleren vpåres på nytt, kommer forrige resultat opp før den er klar til å brukes, og der står det 36,9.

Nå for 3 uker siden begynte bekkenet mitt å tulle veldig med meg, så legen han henvist meg til fysioterapeut. I går la sambo ut om hvor vondt han har i bekkenet.

Jeg holder på å bli gal! Dette er jo egentlig bare bagateller, men jeg syns det er så vanvittig irriterende at han hele tiden skal herme etter meg. Skjønner han ikke at det er kvinner som er gravide, og ikke menn?

Han gjør sånn når jeg blir sulten også. Jeg er sulten annenhver time, og da spiser jeg jo. Ikke store posjoner, men et knekkebrød eller et eple. Da går det 5 minutter, så går han og lager seg mat også, selvom han vanligvis bare spiser lunsj og middag.

Forskjellen på han og meg når "vondtene" kommer, er at han syter om det i evigheter. Jeg bare nevner det, og tar det som at dette er noe som bare varer en stund og går over når baby kommer ut. Jeg syns det er verdt det.

Jeg vurderer å kjøpe en graviditetstest til han sånn at han kan ta den å skjønne at han ikke er gravid.

Han var ikke så ille før... Er han hypokonder, eller hva er det?

Er det noen her som har lignende erfaringer som har noen råd til hva jeg kan si og/eller gjøre for å få en slutt på dette?

Hormonene mine gjør at jeg blir ekstra fort irritert for tiden, men der er det sikkert flere som kjenner seg igjen ;)

På forhånd takk for svar, og ha en riktig fin dag alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke kjent med fenomenet fantom-symptomer, altså? :P

Det er ikke uvanlig at den vordende far opplever samme symptomer som mamma'en. Faktisk!

Og det er jo heller ikke ukjent at menn syter betraktelig mer enn kvinner :P

Bare og roe hormonene, for jeg tror helt ærlig ikke dette gir seg før baby kommer!! Hehehe. Du får tenke på han, som med alle dine andre plager... Går over når baby kommer!! :P

Skrevet

Hehehe, takk for svar :)

Jeg håper virkelig han gir seg når baby kommer ja. Men da har han sikkert vondt i underlivet siden jeg kanskje har det (om jeg sprekker og må sy eller noe). :P

Problemet er bare at han har gjort litt sånne ting som dette før jeg ble gravid også. Med hodepine og feber og andre "små-vondter".

Jeg kommer jo ikke til å tro på han om han virkelig blir syk eller får vondt noen plass...

Men jeg skal prøve så godt jeg kan å roe hormonene ;)

HI

Skrevet

Du får slutte med å klage på egne vondter, da vet han ikke hvor han "skal" ha vondt... ;-)

Skrevet

En ting er å ha innbilte symptomer, så irriterende det enn kan være for andre. Noe helt annet er å faktisk LYVE om at man har feber! Han høres ikke mye moden ut. Eksen min løy også hele tiden om hvor vondt han hadde og hvor dårlig han følte seg, men det var bare for å få slippe å hjelpe til med unger og husarbeid.

Skrevet

Min eksmann holder også på sånn.

Åh, er så syk, kan ikke hente barna. Åh, har så vondt i ryggen, kan ikke betale barnebidrag. Snart 40 år, hurra.

Skrevet

Hehe, vondt i bekkenet, det har jeg aldri hørt en mann klage på før. De fleste menn vet vel ikke engang hva bekken er?

Skrevet

Du må huske å forberede han på at man ofte kan få såre brystvorter også, med nyfødt baby i hus ;-)

Skrevet

Nå syns jeg HI skal akke seg høylytt over hemorroider i ræva og brystspreng. SÅ får vi se hvor sympatigravid han er!

Skrevet

Hi her.

Takk for svar alle sammen, fikk meg en god latter nå ja :)

Kanskje jeg skal begynne å syte om det dere foreslår, såre brystvorter, hemorider osv osv. Får se hva han sier da. :P

Min søster var helt enig i at jeg skulle kjøpe en graviditetstest til han, men jeg tror ikke han fatter poenget da heller...

Men jeg skal prøve å syte litt ekstra om "plager" bare gravide har, så får vi se ;)

Skrevet

hahahah ja bare vent:) når ungen kommer ut har han melkespeng, ammetåke og såre brystvorter:):)

Skrevet

Huff så irriterende mann du har da...

Skrevet

Ja, han er ganske irriterende på dette området...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...