Gå til innhold

Noen med erfaring på Emmaljunga City Cerox 360 understell?


M med gullgutter

Anbefalte innlegg

Har erfaring med Emmaljunga sittedel og bag, så nå er jeg bare interessert i å høre hva dere syns om dette understellet.

 

Hvordan er fjæringen?

Hvordan er det å legge sammen?

Føles tungt/lett?

Hvordan fungerer det på ulike fører (snø, slaps, grus, sti osv)?

 

Eller er jeg glad for alt dere med erfaring kan fortelle meg. På fårhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, har ikke erfaring med akkurat denne, men mener at det er denne som er byttet ut med nitro city og bare endret litt på, for emmaljunga lager ikke denne modellen lenger, men nitro city, er veldig lik, med bare noen små forbedringer!

Vi har emmaljunga nitro city, det er den med to litt mindre svingbare fremhjul.

Er SUPER fornøyd! Den er helt fantastisk å kjøre, på nesten alle typer underlag. ikke skikkelig slaps, men er god i snø og på grus veier/stier.

Er enkel å legge sammen, kjempe lett i vekt, både å løfte inn og ut av bilen og, å kjøre i bakker, opp trapper o.l.

Vi fikk kjempemasse skryt da guttungen hadde den med seg som sovevogn i barnehagen, da personalet aldri hadde vært borti en så god og lett vogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også nitro, og jeg elsker den!!!

(forskjellen på nitro og cerox er så vidt jeg vet at cerox har vendbart håndtak, dette gjør cerox litt tyngre)

 

Vogna har litt mindre fjæring enn f.eks city cross, men den er på ingen måte noe stiv og ubehagelig.

 

Den er kjempe lett å legge sammen, og blir relativt liten for å være en fullverdig vogn.

 

Den er lett!!!! Her vi bor er det bratte bakker over alt, men det er ingen problem å gå tur med den vogna.

 

på snø, slaps og grus er det bare å låse fremhjulene, så går det helt fint.

Sti har jeg aldri prøvd, men det er jo ingen tereng vogn så jeg tviler vel på at den er noe god på det området.

Når det gjelder cerox har jeg hørt at viss du vender om håndtaket sånn at de store hjulene vender fremover, så er den kjempe god på alt slags føre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...