Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har virkelig falt for det - og vet mange vil nok ha assosiasjoner med Hermine i Harry Potter, noe som ikke gjør meg noe. I tillegg er det feminin form for navnet Herman, men ganske uvanlig! Vil ikke ha et topp 10 navn! Hva syns du? Ville du heller valgt et av disse navnene? Malin Julie Madeleine
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Jeg digger Hermine:) Om vi kunne fått ett barn til og det ble ei jente,ville jeg valgte Hermine eller Frida:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Liker navnet godt men kjenner iallfall tre stykker under 3 år som heter Hermine - så veldig uvanlig er det ikke lenger Av de fire navnene du ramser opp liker jeg helt klart Hermine best! Her er mine favorittjentenavn som er litt i samme stilen forresten : Hansine Jørgine Fredrikke Abelone
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Synes alle navnene dine er veldig fine. Hermine: Dette navnet er blitt relativt vanlig i Oslo-området, men det er vel ikke topp 10. Men vær klar over at det finnes endel småjenter nå om dagen med det navnet. De andre er også nydelige navn, ikke helt på topp 10, men relativt "normale" navn på små om dagen. Om jeg måtte velge ett...tror det ville blitt Malin.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #5 Skrevet 18. februar 2011 Jeg liker også Henrikke men mannen syns det er grusomt, hehe, Fredrikke er også fint. Ellers syns jeg Hansine blir litt for spesielt etter min smak. Har hørt om svært få Hermine, men vet det er ei i bhg til småen som heter det. Falt for det når jeg hørte navnet HI
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Jeg bor i Rogaland, noen rogalendinger som vet om det er like "poppis" her?
prebs Skrevet 18. februar 2011 #7 Skrevet 18. februar 2011 Hermine er kjempefint. Jeg liker også godt Julie, men det er mye mer brukt.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #8 Skrevet 18. februar 2011 vi har en hermine, hun er 7 da, så ikke så mange som heter det på hennes alder som jeg vet om, men har hørt flere småjenter. navnet er jo også brukt i hotel cæsar :-( vi liker det veldig godt og trives med valget. Alternativt Tomine, som også er veldg søtt, og ikke så mange som heter det heller.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #9 Skrevet 18. februar 2011 Hermine er nok på vei til å bli poppis det også. Hva med Gjendine da ?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #10 Skrevet 18. februar 2011 Her ønsker også samboer å kalle jenta Hermine. Jeg får litt assosiasjoner med Hotel Cæsar, men mulig det får modne litt før fødselen. Er også glad i Frida Vilje Aleksandra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå