Gå til innhold

Er dette pent eller tacky?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ebay, kanskje de har noe der.

Skrevet

Hvis du bor i Oslo vedder jeg en femtilapp på at du finner den typen hårpryd i Torggata eller på Grønland :)

Skrevet

Nope, bor på bondelandet i nord, så her er det kun lindex og cubus som gjelder, og alle har akkurat de samme klærne. Boring!

Skrevet

Gå inn på prinsessefin.no. De lager kjempefin hårpynt,og det står at du kan bestille hvis du vil ha noe spesielt!

Skrevet

Kanskje en karnevalsbutikk har noe?

 

Eller mente du å bruke det til vanlig? Nydelig var ikke ordet jeg ville brukt om dette nei.

Skrevet

Tja... jeg synes det kan være fint med hårbøyler med litt stæsj på til de små jentene ;-) Men denne synes jeg var litt vel i overkant!

Kjøpte en nydelig hårbøyle med en slags silkesløyfe på ene siden(på langt nær så stor og prangende som den på bildet) på Accessorize før jul til snuppa, men hun nekter å ha den på... De hadde forresten endel forskjellige varianter der, men riktignok ikke så store... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...