Gå til innhold

Noen fra Gjøvik/Toten her?:-)


Majie

Anbefalte innlegg

Er det noen fra Gjøvikområdet inne her, eller?:-) Ser det er såå mange som skriver i hytt og pine om forskjellige erfaringer, gleder og plager, men jeg vet aldri hvor jeg skal begynne eller om jeg bare skal hoppe rett i det, vet ikke helt hva jeg skal si eller spørre om.... Hehe :-) Er ikke sånn superkjent med BIM heller, men fint å ha noen å kunne prate med da hvertfall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

jeg er ikke fra gjøvik,men bor i stange, ikke altfor langt unna det. har ikke sett noe til så mange fra hedmark/oppland her inne. hvor langt er du på vei da? jeg er 14+5 i dag og termin 16 august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stange er ikke langt unna :) Jeg er 16+6 idag og termin 2 august :) skal på ul den 28, så får vite eksakt termin da, er vel ikke mange dager til eller fra vil jeg tro :) Gleder meg veldig til ultralyd da :D hehe. Gammel er du da?:) Er det første barnet ditt?

 

klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, glede deg til ul:) jeg har vært på en tidlig ul i uke 12, det var helt fantastisk:) skal igjen 16 mars.var på lillehammar, har bestemt meg for å føde der. skal du føde på gjøvik eller lillehammer? jeg er 23 år, gift og venter mitt første barn:) du da?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, kan man egentlig bestemme hvor man vil føde selv, av sykehus? Det visste jeg ikke... Første gang jeg fødte var på Gjøvik, så det blir nok der denne gangen også :):) Jeg er 20 år, samboer (pappaen til begge), og dette blir vårt andre barn :)

 

Har du noen tanker om åssen fødselen din skal være eller? Eller hva du vil gjøre etc?:) Sist jeg fødte, så var det vanlig i senga, men jeg tror jeg vil prøve kanskje badekar denne gangen, hvertfall før fødselen, bare for litt luksus før det hele begynner :P:):) hihi. Gleder meg såå til fødselen jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er fritt sykehus valg:) mest vanlig å føde på elverum her i hamar området,men jeg velger lillehammer:)

fødselen har jeg ikke tenkt så mye på, gruer meg mest. men vurderer badekar og kansje epidural(litt skeptisk,men det virker deilig) klarer lissom ikke tenke at en fødsel er positivt,gruer meg til smerter og alle dupeditter på et sykehus. men men,godt en har lang tid å forberede seg på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fra Gjøvik/Toten. Har ikke sett så mange herfra inne på BIM, selv om det sikkert er noen det og.

 

Jeg er nå 13+5, altså 14 uker på onsdag. Har allerede sett den lille 3 (!) ganger på ul, og alt ser ut til å være bra. Masse liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det er jo igrunn godt at man ikke er stuck på kun ett sykehus hvis man vil føde på et annet :) Sist jeg fødte så tok jeg bare lystgass, det var morsomt i begynnelsen, føler deg litt rusa :P hehehe, men samtidig så synes jeg det hjalp :):) Jeg har også lyst til å ta badekar, men før selve fødselen tror jeg... Jeg synes det ser så vondt ut å ta epidural jeg, lang spiss som skal inn i ryggen! :s *grøss*

 

Jeg synes det var vondt, men vi kvinner tåler en støyt vi vettu, så det er ikke så vondt at du ikke vil ha flere unger ;) jeg gleder meg bare jeg! gruet meg ikke første gangen heller, og det er jeg såå glad for!

 

alt er heldigvis glemt sekundet ungen er ute, tro det eller ei :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du termin da?:-) Koselig å ha noen å snakke med som er fra området også da... :-) Jeg er 17+2 idag :) Skal på UL på mandag og gleder meg såå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin den 26.august, så det er enda en stund igjen da. Ja, det må du gjøre, det er veldig koselig med ul synes jeg. Skal dere vite hva slags kjønn dere får eller? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi vil vite hva det blir :-) Vi har ei datter fra før, så vi er veldig spente om det blir gutt eller jente :-) Har på følelsen at det blir jente, og av en eller annen grunn så føler jeg meg sikker på det også... :-) Men blir spennende å se! Skal du føde på Gjøvik sykehus eller? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nok ikke vite kjønn med det første, selv om bf gjeeerne vil, hehe. Men jeg har planer om en 3D ul rundt uke 28 og da tror jeg ikke at jeg klarer å vente mer. Jeg har en veldig guttefølelse her faktisk! hehe :)

Jeg skal føde på Gjøvik ja. Jeg har veldig tett oppfølging med jordmødre og slik der så føler meg nok tryggest med det. Men har hørt mye bra om Lillehammer, hvordan var det der? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...