Gå til innhold

hva er vitsen med deeet da????


Anbefalte innlegg

Skrevet

hengt opp en ny tv, og inngangen til ledningene er på baksiden,så satt på de før vi hang den opp. deretter stakk mann på jobb...

 

jeg gledet meg vilt til å se på tv, MEN kabelen til digitalboksen satt ikke ordentlig i,eller falt litt ut, så nå er det jo komplett umulig å sette den inn igjen!!! klarer å snike henda mine på baksiden, og lure ledningen rundt baki der, men ikke sette den inn (scart kabel).

 

æsj..... skuffende...jeg gleda meg jo..

 

kunne de ikke bare satt alle ledningsinganger på siden???? ååå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...