Irene Adler Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 ....måtte teste i dag. Ettermiddagsurin. 10 dager DPO. Billigstrimmel. Hva annet å vente enn negativt resultat??? Føler meg litt karaktersvak, burde klart å utsette til IKM.
Gjest Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Haha, jeg skjønner deg sååå godt! HVER prøveperiode sier jeg til meg selv at jeg ikke skal teste før IKM, men jeg klarer det aldri, så jeg har svidd av en god del tester for å si det sånn ;-) Men det positive er jo at du fortsatt har gode sjanser for å få positiv test til IKM
rose 85 Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Gjorde akkurat som deg i dag. Er også 10 dpo, og tok en test på ettermiddagen. Var jo selvfølgelig negativ, men det kunne jeg vel egentlig visst før jeg tok den.
Irene Adler Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2011 Alt håp er ikke ute ennå neida Jeg er til og med glad for å få mens "i rute", etter en 75 dagers syklus sist. Ingenting er så trasig som uforklarlig utsatte menser... Jeg får bare "nyte" en tilstad av PMS så lenge Puppene "svir" Vond korsrygg Fryser Tisser i tide og utide
Irene Adler Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2011 Ja sånn var det for meg og. Men samma hvor urealistisk ting er, har man jo et slags irrasjonelt ulogisk håp. Prøver å late som jeg er avslappet, men er egentlig besatt av dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå