Gå til innhold

Ikke spise frokost.

Anbefalte innlegg

Om jeg prøver å spise mat før klokken er 12, brekker jeg meg.

Jeg trenger egentlig frokost siden jeg er sulten og magen skriker allerede etter mat når jeg våkner.

Er lei av det. Blir rett og slett kvalm om jeg prøver.

Noen andre som har det slik? og/eller vet hva som hadde vært smart å spise før og få i seg litt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142922090-ikke-spise-frokost/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men heldigvis er jeg rutinemenske og kan lett legge meg til nye rutiner.. Som eks mat kl 10, spiser da slavisk litt mat kl 10 ( brødskive med masse smør og bringebærsyltetøy). Den første dagen tvinger jeg det ned, dag nr 2-4 blir det lettere, dag fem har kroppen min blitt vant til å få mat kl 10 og forlanger å få mat.

Kanskje det samme virker for deg?

Jeg spiser aldri brødskiver ellers, men knekkebrød, rugsprø med smørost? eple? Banan? gulerot?

Har det ikke sånn, høres slitsomt ut.

Men tenkte på en ting og det er det å ha god tid på morran, det er viktig for matlysten min i alle fall, orker ikke springe ut døra med skiva i handa.

Kanskje drikke et glass vann før frokost?

Ikke spise mat i det hele tatt før 12, men prøve heller med frukt? (bedre enn ingenting)

Takk før tips alle sammen ;) trur nok det er det jeg også må, tvinge i meg litt.

Var nær spiseforstyrrelse i 09, så har vært slik siden da.

Er veldig slitsomt. Men skal prøve med frukt og kanskje en yoghurt å se om det funker!

Takk :-)

Annonse

Jeg så Portia DeGeneres intervjuet på Oprah i dag, handla om hennes spiseforstyrrelse, sterke krefter som er i gang tydligvis.

Det meste handla om frykten for å miste kontrollen, så tipsene over her med å bare tvinge deg inn i en rutine kan jo kanskje hjelpe deg, med rutiner får du kontroll over hva du spiser og når.

Håper du kommer deg videre fra dette, bra at du ikke tippa over i 09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...