blå og rosa+lillebror Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Ja, er 37 uker i morgen, og fy søren så ømme pupper jeg har hatt i dag. Har knapt merka noe til dette i svangerskapet egentlig, så stusser litt på at jeg merker det nå Skal ikke det skje i 1 trimester? Kanskje bare melkeproduksjonen som er under forberedning??
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 velkommen etter 0P Jurene mine har vært mega ømme siden starten de.. Hehe.. Å er helt normalt at de blir ømme på slutten å ja, dette pga at melkeproduksjonen.. Kjenner det sikkert kjempegodt der kjertlene er kan jeg tenke meg samt brystvortene. Her har jeg fått sånne mega jurstell som tar knekken på meg å verre blir det vel etter fødselen med melkesprengen å alt.. JUHUUUUUU... Hihi
Gjest Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Jeg går gravid i uke 34 med barn nr. 3. Og i går kjente jeg første tegnet til skikkelig ømme pupper... Har nok noe å si at mine pupper har "gjort dette før" vil jeg tro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå