Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 fikk en bok jeg ikke ville ha, har tydligvis ikke fått med meg epost med hovedbok. så tenkte å sende denne tilbake. andre medlemmer som vet om man skal bruke samme papp konvolutten til å sende tilbake i, eller er det det samme hva man bruker?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Spiller ingen rolle hva du sender boka tilbake i. Husk å sende med angreskjemaet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå