Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Er det normalt? Jeg er så fjern når det gjelder sms til tider. I dag har jeg en dårlig dag, orker ikke å svare på tlf eller sms, går med dårlig samvittighet i stedet. Den ene burde jeg svart på i går. Jeg orker bare av og til ikke helt å forholde meg til andre enn barna mine.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Endelig noen som har det som meg og tør å si det! Puh!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Sms er greit nok, men tlf. synes jeg kan være stress....... Ikke alltid jeg tar tlf.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Veldig ofte jeg ikke orker å svare på sms'er, synes av en eller annen grunn det er pes. Tenker at jeg skal svare, men at det får vente når det ikke er noe viktig, med all den dårlige samvittigheten som følger med.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Er det sånn at du har mye "mas" på mobilen? Hvorfor er det pes å svare? Synes det er mye enklere å svare med noen ord, enn at de ringer for å spørre f.eks. Har du mye å gjøre,eller er det sånn at du bare er sliten?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 Har normalsituasjon som de fleste andre, 100% jobb, unger, husarbeid, etc. Synes ofte det er nok, og kjenner av og til irritasjon over at jeg må forholde meg til stadig "mas" på sms, særlig uviktige ting. Høres stygt ut, men sånn jeg føler det til tider.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #7 Skrevet 17. februar 2011 Jeg har det også slik. Orker bare ikke av og til...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #8 Skrevet 17. februar 2011 HI her. Godt å høre at andre også har det sånn. Jeg er oversliten om dagen tror jeg. Alt for mye å gjøre og en så alt for sliten samboer. Virker som det er i sånne perioder det kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå