Zara84 Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Hvordan oppdaget dere at dere ventet tvillinger? Reagerte legen på at livmoren var stor ved undersøkelse av livmorens størrelse?
SuperMoM <3 Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Jeg bare hadde en såpass sterk følelse av at det var tvillinger,så kom i grunnen ikke som en overraskelse. Fikk vite det på ultralyd i uke 7+2.
magica fra tryll Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Fikk tvillinger for 19 år siden! Det ble oppdaget på ordinær ul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå