kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 18. februar 2011 #26 Skrevet 18. februar 2011 Helt idiotisk av dere som vurdere å ta det....Dere vet vel hvorfor man tar lakseolje sånn for de som ikke er gravide????? for å få avføringen i gang...har da ingenting med å sette i gang en fødsel da........grunnen til at man kan sette i gang en fødsel med det er at du tømmer tarmene dine = babyen får mer plass nedover i bekkenet= presser på livmoren= kanskje setter i gang fødsel, MEEEEN da kun hvis man er moden og babyen er klar...... Hva skjer med alle jentene der ute som vil sette i gang fødsel???????????? det er en grunn til at man skal gå ca 40 uker fordi babyen trenger som regel det for å bli ferdig!!!!!!! Dere skaper så mye ekstra for kroppen deres når dere provoserer fram en fødsel....idiotisk!!!!! Driter langt i om dere er slitne eller har vondt, å gå gravid er noe de fleste velger frivillig og som de fleste vet kommer det plager med...DEAL WITH IT!!!!!!!!!!!!!!!!! Kunne aldri prøvd å satt i gang fødselen min med noen middler....
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 18. februar 2011 #27 Skrevet 18. februar 2011 Hm etter hva jeg har hørt er det vibrasjonen fra tarmene når man må på do hele tiden som kan smitte over på livmora slik at rier begynner.. Vet ikke om jeg tror på noen av delene for jeg måtte jo som sagt ikke på do, men den virket på meg likevel. De brukte jo denen oljen i gamle dager.. Jeg har ikke tenkt å ta oljen denne gang, men det er fordi jeg angrer på at jeg ikke nøt siste tiden sist og heller brukte tia til å slappe av og lade opp før fødsel Syns det er like dumt med kjerringråd som lakserolje...mye kanel er farlig det og f eks..men noen ser på kjerringrådene som mye tryggere enn lakserolje..
Fødeklar_ja! Skrevet 2. mars 2011 #28 Skrevet 2. mars 2011 Har bare positive ting å si om lakserolje!! Va 9 daga på overtid med nr 2, og utrolig lei. Hadde prøvd alt fra å drikke kanel, rulle flaske under fotan, gå tur'a, gå opp og ned trappa, sex.. ingenting funka! Så da tok æ med mæ min store mage over på apoteket, følte mæ rimelig dum når æ sa at æ ville ha ei flaske med lakserolje, hehe. Ho bak kassa bare "e du no sikker på at du vil det her?", Jaaaaa, va mitt svar Så klokka 19 den 28.09 tok æ 1 ss, etter en liten halvtime blei ho snupsi i magen rimelig vill, men ingenting mer skjedde. Tok 1 ss til klokka 21. Gikk å la mæ rundt midnatt, våkna klokka 0200 av at riene va i gang med ca 2 min mellomrom. Gikk ned på do før æ vekte faren og sviger som skulle kjøre oss til sykehuset. Kom fra til sykehuset klokka 0300, der va det full åpning og rett inn for å presse. Klokka 0348 kom ho vesla ut, ingen rift eller sying, og ingen smertelindring Så for mæ passa det perfekt!! Og æ har ingen problem med å anbefale det her videre
1Charlie Skrevet 2. mars 2011 #29 Skrevet 2. mars 2011 LAKSEROLJE SKAL MAN ALDRI TA! I DEN HENSIKT Å STARTE EN FØDSEL PÅ EGENHÅND! Jordmor poengterte dette meget sterkt til meg selvom jeg aldri ville gjort det selv. Dette kan være skadelig for barnet vistnok. Noe annet er når du .feks kommer på sykehuset og er i gang med fødsel fra før av. Dette er to vidt forskjellige ting.
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 2. mars 2011 #30 Skrevet 2. mars 2011 Signerer sterkt alle de som har skrevet at lakserolje ikke bør tas, dette kan ja sette igang det hele om du er moden for det men det er tøfft for den lille der inne å kan påvirke hjerterytmen. Om du ikke er moden kan dette gi maserier noe som absolutt ikke anbefales. Jeg spiste sterk mat å da mener jeg STERK da jeg gikk gravid med nummer to å hva fikk jeg joda 1 1/ 2 døgn med de jævligste maseriene. Ble sendt hjem fra føden med klar beskjed om å slappe av siden de ikke ville gjøre noe med det å jeg skal aldri gjøre det igjen. Ungen kommer når ungen er klar for det å innimellom kan vi jo prøve ut rikshospitalets fødsel sex Legg deg godt til rette på ryggen å støtt opp med gode puter, legg føttene dine oppå skuldrene til partneren mens han penetrerer deg. Ja dette er ubehagelig men skal ikke være smertefullt. Etter at det går for han skal han være inne i deg i ca 5 min etterpå, hvorav du deretter skal ligge med føttene dine oppe i samme posisjon i 10 til 15 min. Dette sies å skal hjelpe på modningen også :0P Å herremannen han blir nok bare glad til han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå