Håpet ble virkelighet! Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Hei damer! Hadde bestilt 3d ultralyd på ultralydklinikken på Lysaker idag for å få en bekreftelse på at alt så bra ut og bekrefte kjønn. Og alt så så fint ut, og det er ei jente, akkurat som jordmor på A-hus mente hun så... ) Var spent i forkant av undersøkelsen, grugledet meg litt. Men veldig lettet over å høre at alt så fint ut og ikke minst se den lille på skjermen, litt uvirkelig. Estimert vekt er 1140 gram allerede, det er jo ikke værst! Har 3 måneder på å vokse seg stor og sterk nå, så kan mormor begynne å strikke på bestilling også! Nå skal jeg slippe skuldrene ned, bestille vogn i Sverige mm, godt!
Dunna venter jente i nov 2011 Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Hei. Så deilig at du greier å slippe ned skuldrene og glede deg. Gratulerer med Jente. 3d ul er fantastisk. Hadde en i uke 9,15 og 27 da jeg gikk gravid med sønnen min i 2006. Har lest historien din og gleder meg sånn på dine vegne at det går bra denne gangen. Det gir meg håp på at jeg skal klare å få et barn til. vi har prøvd i ett siden jannuar 09,men gått galt hver gang. Hadde el på mandag og venter i spenning på å teste.Testet positivt på 9 dpo sist gang så jeg greier vel ikke å vente noe lenger nå før jeg tester. Blir min 6 graviditet hvis den skulle sitte nå. Lykke til med vognbestilling.
Stjernemagnolia Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Hei igjen! Så fantastisk gode nyheter fra dere i dag! Tenk nå har du en babyjente i magen som har blitt stor og som skal være i deres armer om 3 måneder! Slapp av og kos deg nå fremover. Send bestilling til mormor, bestill vogn og kjøp eller gjør noe fint til/for deg selv for det har du sannelig fortjent etter alle grubleriene du har vært igjennom. Beste lykkeønskninger fremover
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Så fantastisk og høre at alt står bra til med prinsessen i maven:) Og med moren som bærer henne..... Så deilig at du nå kan slappe av og kose deg i tiden fremover:) Og jeg råder deg virkelig til og ordne en del ting, fikk jo min sønn i uke 28+6, han veide da 1149 gram. Og vi hadde ikke ordnet noe!!!!!!!! Koz deg masse og lykke til videre i svangerskapet:) Varm klem fra meg:)
Håpet ble virkelighet! Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2011 Takk søte dere! Merker godt at jeg har vært mer avslappet i dagene etter 3d ultralyden, sendt bestilling på vogn til Strømstad og mormor har visstnok allerede vært og handlet garn til et rosa babyteppe! ) Så kan jeg jo alltids ta en titt på den lilles søte profil på ultralydbildene om uroen kommer! Vi får besøk av min manns/ vår familie fra England denne uka, det blir koselig. Etter at besøket har dratt skal jeg handle skap og kommode til jenta, få ting på plass. Ja, tenk Irene din prins ble født i min neste uke, håper prinsessa har lyst til å vente litt til, for forberedt er vi jo ikke til fødsel akkurat. Vurderer å trappe ned på jobbing fra mars også, har jobbet 60% frem til nå, men kjenner at det tar på mer og mer. Håper bare ikke ventetiden blir for lang heller... Håper alt står bra til med dere alle, lykke til med spirer og gull som allerde har sett dagens lys! Klem Cecilie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå