mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 og fått krampe av å på hele dagen.... skikkelig om i legg muskelen:-( Noen som har tips/råd til noe som kan hjelpe? i dag er det bare 9uker til termin 24 april:-) kjenne eg glede meg til denne graviditeten e over, sliter sånn med bekkenet og mye vond kynnere hele tiden..... Men babyen må holde seg der inne litt te;-D
vannmann 76 Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Jeg er plaget av dette selv:=( Våkner med skikkelig krampe i særlig den ene leggen. Jeg begynner å massere så fort som mulig, da slipper det stort sett rask taket.
Gjest Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 har våkna av dette flere ganger hver natt alle mine 3 graviditeter! Det eneste som nytter er å "trø" med hælen. Da går det over fort. Når har jeg gjort det så mange ganger at jeg kjenner når det kommer, og får "tråkket" det av meg med en gang.
Lille- MO Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 beste tipset jeg har er å tråkke hardt ned med helen, da slipper krampa taket:) og ta magnesium
kine38 Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Har også våknet med krampe i leggen så å si hele forrige uke. Kjøpte Floradix magnesium og det har gått over!
kine38 Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Hadde kramper nesten daglig forrige uke. Er 29 uker. Kjøpte Floradix magnesium og det har gått over!!!
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 jeg har våknet med krampe i leggen flere netter på rad nå, det hjelper det de andre sier "tramp ned på med hælen" det gjør SYKT vondt, men går raskt over... Bortsett fra til meg så kjennes det ut som jeg har trent i flere timer uten å tøye ut etterpå da...
Pingo80 Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 Velkommen til klubben.... Jeg spratt opp av senga klokken 05 i morges, hadde så vondt i høyreleggen at jeg holdt på å svime av. Gikk litt rundt, så forsvant det. Tror nok det blir apoteket mandag, har sju uker igjen til termin, tid nok til å prøve magnesium.
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Kjerringråd!! Såpestykke (lano) i fotenden! Funka for meg og ei venninne!
Gjest Skrevet 20. februar 2011 #10 Skrevet 20. februar 2011 Jeg er nå i uke 38+2 og vært plaget med dette hele svangerskapet. Prøv Provena - balm for tired legs, fås kjøpt på helsekostbutikk. Har funka på meg, trur jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå