Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 De sier det er fullmåne den 18. Betyr det at den blir full natt til attende eller natt til nittende? Spent på om det har noe å si med fullmånen, siden jeg har termin neste uke..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Med tanke på at den er halv den 11., og halv igjen den 24., så er skal den jo være størst natt til 18.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 I morgen er månen full nøyaktig kl. 09.36. Hvis du påvirkes av fullmånen burde du ha kjent noe allerede nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå