entyrogenløvinne Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Skal i sommerbryllup. Antrekk: pent sommertøy. Bryllupet skal være ute, med partytelt etc. Kan jeg ha denne? men rosa sjal etc... http://www.laredoute.no/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=324199816-147d1cd4-fa6a-4098-b15f-9790353174c7_1200.jpg
veronica <3babygirl<3 Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 ja hvorfor skulle du ikke det?
2010 Mammaen Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Etter min smak blir den litt for strandkjoleaktig. Kjolen er grei nok den, bare litt for lite pyntet til et bryllup synes jeg.
Gjest Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Det kan du vell alltids.. Men, enig med 2010mammaen og mailykkeliten. Den blir for strandkjoleaktig!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Syns den var kjempefin jeg, og hadde jeg hatt sommerbryllup med partytelt og diverse ute, så hadde jeg syns den var lekker
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 I og for seg en fin kjole, men enig med de over her som mener den er for lite pyntet til et bryllup. Tenker litt sånn H&M til 199,- når jeg ser den..
Gjest mphs Skrevet 17. februar 2011 #7 Skrevet 17. februar 2011 Jeg er nok også enig med de andre, men tenker at med ett veldig fint sjal kan det gå. Men da må det ikke være type h&m sjal. Husk, ikke bare skuldre i kirken.
Pittamitta Skrevet 17. februar 2011 #8 Skrevet 17. februar 2011 jeg syns den var litt enkel men hver sin smak da :-) Jeg skal ha denne i sommerbryllup :-) http://www.ellos.no/dv/20-Overdeler-Kjoler-tunikaer-Kjoler/SaraKelly/_/N-fh2Z1z140tjZ1z141xe?Nr=272550&sta=fh1ZgyjZ1z140tjZ1z141xe%7c
sillyfilly og Olivia Skrevet 17. februar 2011 #9 Skrevet 17. februar 2011 Pittamatta, jeg synes den kjolen er fantastisk fin! Jeg er dessverre litt.. Ja. Barmfager. Så her ville ikke mine pupper holdt seg inni kjolen! :S Hadde vel ikke fått presset den over puppene en gang. Til Hi; jeg ville ikke brukt den selv, av grunner beskrevet til Pittamatta om den andre kjolen, men også fordi den er litt enkel for min del. Men den ser jo lett og luftig ut da
Gjest mphs Skrevet 17. februar 2011 #10 Skrevet 17. februar 2011 Jeg syns ikke kjolen til Pittamitta passer i ett bryllup. Da er faktisk kjolen til Hi bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå