Gå til innhold

Jeg tror noen ønsker å bli syke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle vet da at man bør spise sunt, være aktiv, ha god hygiene og være ute (frisk luft) for å unngå sykdom. Når jeg ser folk som ikke vasker hendene etter dobesøk, ikke vasker hendene før måltidet eller etter man har vært ute så sier det jo litt. Det sammen med personer som bestandig skal "kose" seg eller "unne seg" usunn mat. Av og til er greit men ofte? Nei da unner man seg ikke, da lever man faktisk slik. Det er mange både voksne og barn som ikke er uten noenting hver dag i uka. Jeg syntes at man bør være minimum ute 20 minutter daglig uavhengig av vær og vind.

Vi er aldri syke her. Jeg har to barn på 2 og 4 år som aldri har hatt en smittsom sykdom som forkjølelse, influensa eller omgangsyken. På arbeidsplassen min er det stor fokus på dette med hva du selv kan gjøre for å holde deg frisk og vi har i 2011 null fravær på grunn av sykdom. Vi er 50 ansatte som ønsker å være friske.

Men for all del om dere vil være syke så greit for meg. Bare litt unødvendig å prøve å smitte andre igjennom hanleturen, jobben og barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...