Gå til innhold

Ler meg ihjel, for noen priser!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke tatt det gratis for å ha på hytta engang

Skrevet

det er lov å prøve seg!:)

 

(det var IKKE meg nei!)

Skrevet

HAHAHAHA!!!!! hadde ikke tatt i mot om de hadde kastet det etter meg en gang!!

 

 

Skrevet

kjenner en som malte sine slike møbler hvite. Da ble de 10 ganger finenere. Men fy for en pris

Skrevet

Da må man bytte stoltrekk også, for fy, så stygt det var!

Skrevet

Er jo mange som går i butikk og kjøper helt likt til dobbel pris.

Smaken er som baken.

Sett 1000 ganger flauere annonser enn det det. Selv om jeg er enig i at det er for dyrt.

Skrevet

Lekkert... vel, det var sikkert state of the art da dama kjøpte det på begynnelsen av 90-tallet.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...