Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26894205 Hvem betaler liksom 7000 kroner for en brukt spisestue som i tillegg er gått ut på dato for lengst??
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Hadde ikke tatt det gratis for å ha på hytta engang
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 det er lov å prøve seg! (det var IKKE meg nei!)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 HAHAHAHA!!!!! hadde ikke tatt i mot om de hadde kastet det etter meg en gang!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 kjenner en som malte sine slike møbler hvite. Da ble de 10 ganger finenere. Men fy for en pris
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 Da må man bytte stoltrekk også, for fy, så stygt det var!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #7 Skrevet 17. februar 2011 Er jo mange som går i butikk og kjøper helt likt til dobbel pris. Smaken er som baken. Sett 1000 ganger flauere annonser enn det det. Selv om jeg er enig i at det er for dyrt.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #8 Skrevet 17. februar 2011 Lekkert... vel, det var sikkert state of the art da dama kjøpte det på begynnelsen av 90-tallet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå