Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Jeg hadde angst før fødselen, men etterpå har jeg blitt helt hekta på fødsel! Helt fantastisk opplevelse. Det var drittvondt og ille når det stod på, men i ettertid synes jeg det var en helt sinnsykt flott opplevelse! Og for et resultat:) Fødte på 5 timer, så var intenst, men skal definitivt gjøre det igjen:) Lykke til til alle som skal føde:) Det er verdt smertene;)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Ja det er kjempedeilig. Dere kan bare glede dere. Mye mer digg en både sex og sjokolade. Hehe... jeg er helt enig med deg HI, selv om du høres ut som om du går på lykkepiller eller noe slikt. Hekta faktisk. Og nå setter jeg meg med stoppeklokka for å se hvor lang tid det tar før første "hvis du hadde hatt MIN grusomme fødsel så.. blablabla... styrtfødsel og jeg revna helt fra navelen til fjerde ryggvirvel" dukker opp... tikk takk tikk takk...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 jeg hadde ikke angst før fødselen men gledet meg helt usannsynlig mye. og med rette!!! det er det mast fantastiske jeg har gjort i hele mitt liv! jada, vondt når det står på som verst men den følelsen jeg fikk rett etterpå overskygget alt annet jeg har opplevd. jeg har vært så heldig at jeg har fått gjøre dette 2 ganger. like fantastisk 2gangen også! om ikke mer da dette var en spontan fødsel og ikke en igangsatt slik som første. jeg gleder meg villt til neste gang (om ca 5år forhåpentligvis)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 haha, ja tenkte det samme, nå får vi høre de forferdelige historiene... HI
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 Rier, sprengfølelse, oppkast og hodet til babyen som står i åpningen kunne jeg vel klart meg uten, men det øyeblikket barna mine har blitt lagt opp på brystet mitt er bare helt ubeskrivelig. Ingenting i livet mitt kan sammenliknes med den følelsen jeg har hatt da. Og den helt spesielle babylukten som bare de helt nyfødte har. Verdens største "high"! Det var verdt smertene. Jeg håper jeg får mulighet til å gjøre det igjen.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #7 Skrevet 17. februar 2011 Åh, signerer dere alle her! Er fantastisk, til tross for smertene:-))
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. februar 2011 #8 Skrevet 17. februar 2011 Jeg hadde en fødsel som varte i 2 døgn og jeg var så sliten at jeg sovnet når han var ute ,men det er den BESTE opplevelsen jeg har noen gang i hele mitt liv Gleder meg til neste fødsel i juli ,er det beste med å gå gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå