Gå til innhold

Var på 3D ul i går..


Minu87

Anbefalte innlegg

Utrolig gøy :) fikk masse fine bilder og bekreftelse på at alt sto bra til med prinsessa <3 Hun veier ca 1008 gram, så hun begynner å bli stooor.. er i uke 26+5 i dag :)

 

Syns tiden begynner å gå sakte nå, men kanskje like greit.. sammboern fikk påvist prolaps i ryggen og isjas ligger helt i klem.. så han får ikke lov å løfte tyngre enn en melkekartong.. supert nå midt i oppussing av barnerommet :P jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heldig du da.. Var på 3D ul nå for ca 1 time siden.. og vi fikk ingen bilder. Den lille ligger med hodet ned og i en helt umulig vinkel.. så vi fikk nesten ikke sett noe.. såg da et øre, nesetippen og ene kinnet.. men den lille har ligget med hodet ned siden uke 13.. har vært på en del vanlig ul pga en del problemer igjennom svangerskapet.. og hver gang har den ligget med hodet ned og ryggen frem.. vi skal på ny 3D ul om3 uker.. så får vi se da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi var ganske heldige.. vet det er mange som må ta de fler ganger før de får noen gode bilder.. frøkna i magen min er så propell hele dagen hun, så har aldri vært noe problem å måle eller få fine bilder...

 

Måtte du betale fult for timen eller? får håpe den lille beveger seg litt mer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi betalte halv pris.. så må vi betale full pris neste gang hvis vi får med noen bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3d ultralyd er fantastisk.jeg var på onsdag og fikk fine bilder av vår prinsesse.jeg er 29+1 i dag.vår lille tulle var 1399 gr. gleder meg masse til å få møte henne.lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo sååå gøy :)

Vi var på Tirsdag og fikk mange bilder og flere filmsnutter av lille Oliver med oss hjem :) Fantastisk at man kan få se de så godt :)

Han så fin og sunn ut og veide 1305 g :) Litt over gjennomsnittet, og så ut til å storkose seg i magen :)

 

Det kostet 900,- her, men det er det jaggu verdt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...