Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Kjedelig og alt, alt, alt for vanlig. Hva med Farradh, Anwar, Matin eller Ishaq?
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Ja, Mohammed er veldig vanlig! Syns Anwar var kjempeflott!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Det at han er muslim har vel strengt tatt ingenting med saken å gjøre?? Man kan vel fint være urnorsk og muslim? Anyway.. Ei venninne har to barn med en araber (de bor i Norge), og barna dems har nydelige navn synes jeg. Adnan-Sebastian og Nicolay-Adil =)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Oppbrukt, men nå bor jo jeg i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå