Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 min pike på 9 mnd. vinker når folk går eller kommer... og sier jeg hadet så vinker hun... Er så morsomt for hun skjønner så mye ting nå plutselig:D Spør jeg hvor ballen er henter hun den foreks... veninna mi mente hun var tidlig ute, men jeg trodde alle gjorde slikt i den alderen...?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 å det er så forkskjellig fra barn til barn det:) flink pike du har!
Gjest Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Hun kunne også vinke da hun var 9 måneder og hun liker spesielt å vinke til bilde av seg selv som henger i gangen. Hehe;)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Gutten min som er 7,5 mnd har lært seg å vinke nå. Det er nok ganske tidlig, men vi synes er kjempestas for han er direkte treig på andre arenaer.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Gutten min kunne også vinke i den alderen. Tror ikke det er spesielt tidlig, jeg tenkte i hvert fall ikke på det slik da han begynte å vinke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå