Gå til innhold

???????? (ny veietråd)


Gjest

Anbefalte innlegg

Den forrige tråden var blitt så lang og det kan se ut til at mange har falt av lasset (eller er blitt borte herfra). Så da lager jeg en ny tråd for oss som er igjen.

 

Veiedag i morgen, jenter ♎ Lykke til dere alle og til meg selv ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da begynner jeg:

 

Har gått ned 600 gram denne uka. Har gått på Cosylan og vært ute av ketose... sukk... Men har gått ned litt og skal være ferdig med Cosylan (og antobiotika) på søndag og da er det på`n igjen med å komme i ketose. Uff, gruer meg litt til de 2 første dagene. Fikk litt hodepine sist, men det får gå;)

 

Total nedgang: 8 kilo og 600 gram siden mandag 10.jan.

 

God helg, jenter ッ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her! Hadde verdens verste stressedag i går, med feber, snørr og forberedelser til samoerens bursdag, så det ble helt glemt...

 

Forrige fredag 85,1

 

I dag 83,8, til tross for morsdag med kake og hentepizza, som jeg forøvrig ble dårlig av... tror ikke magen hadde godt av hvetemel etter 3 mnd uten.

 

Total nedgang hittil 19,7 kg.

Foreløpig mål er 8,8 kg unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff overskrift! :o)

 

Henger meg på her, jeg.

 

Begynte 11. januar: 111 kg.

 

I dag: 104 kg.

 

Total vektnedgang: 7 kg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag igjen, men jeg har ikke gått ned ett eneste gram denne uka! Står på akkurat samme som sist. Har gått på bronkyl og brukt hostesaft, så forklaringen ligger vel der... Har holdt meg under 15 karbohydrater ihvertfall :-)

Satser på nedgang til neste fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller ikke gått ned noe denne uka:(

 

Hosten kom tilbake, fikk halsbetannelse + en aldri så liten ørebet. så det har gått i Cosylan, antibiotika og is. Eneste jeg har klart å spise er is så jeg har gått helt ut av ketose, men iallfall ikke gått opp noe, hehe!

 

På`n igjen på mandag. God helg jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dags for veiing igjen.

 

Forrige fredag (og fredagen før der igjen) 83,8

I dag 82,5.

 

Fornøyd med det:-)

 

Totalt 21 kg. Begynner å ligne noe nå. Artig å "endelig" få kommentarer fra folk som ser at jeg har gått ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag, Lisabeth og dere andre!

 

Herregud, så utrolig flink du har vært! 21 kilo!! Helt utrolig:)!!

 

Forrige helg var rimelig kjip og jeg skeiet helt ut *shame on me* Hadde da ikke vært i ketose på en uke pga. hostesaften og både fredag, lørdag og søndag spiste jeg masse dritt og snop. Urk! Dårlig samvittighet! Men på mandag klarte jeg å hente meg inn og har vært flink hele uka.

 

Gikk faktisk opp 2 kilo pga. hostesaft-uka og forrige helg (er det mulig?? huff!), men har gått ned 3 kilo denne uka og lander da på 1 kilo totalt i vektnedgang.

 

Total nedgang: 9 kilo og 600 gram siden mandag 10.jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar ca. 16-48 timer før man er i ketose. Noen gjør det enda raskere (jeg var i ketose allerede på kvelden på første dag), men andre bruker litt lengre tid.

 

Nå har jeg nådd målet mitt med å gå ned 10 kilo som jeg trengte som kickstart og for å venne med av med sukker (sukker er min verste fiende) og nå har jeg bestemt meg for å gå over på lavkarbo slik at jeg kan få et kosthold som er langsiktig og langvarig.

Men jeg skal fortsette med å veie og henger fortsatt med her inne på veiedagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går, fredag 81,2

forrige fredag 82,5

 

Ned 1,3 kg, totalt 22,3 kg siden jeg startet den 11.november.

 

Hatt to sprekker siden sist uke..., spiste en halv pose smash, hvitløksbaguetter og litt potetgull sist lørdag og på torsdag måtte jeg prøve den nye "hjemmelagede" grandiosaen.

Det burde jo resultert i vektøkning, men jeg tåler sansynligvis ikke hvetemel så godt for jeg får magasjau hver gang jeg spiser det... så ergo har jeg gått ned i vekt.

Sliter med motivasjonen om dagen, er 6-7 kg unna målet mitt og vet jeg må over på gradvis karboøkning snart og telling og veiing frister lite nå som jeg er så "inne i" maks 15 karber pr dag. Det blir en utfordring, men klarer vel det også :-)

 

God helg til alle dere andre! Stå på.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Slenger meg med her e og:))

Hadde start dag fredag25/2 vekta var kommet opp i 78kg:(

første uke -2kg nu fredag var e 75kg:)

Min trivselsvekt er rundt 60kg..så da får en se hvordan det går..

det verste er å komme seg skikkelig i gang,men tror e har det nu:)

lykke til med oss alle:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Veiedag igjen...

Sist fredag 81,2

I dag 80,5

 

Ned 0,7 kg.

23 kg totalt.

Kjører på videre mot målet! Kastet ut alle de klærne som er for store og ga de bort tidligere i uka... INGEN vei tilbake!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag, helg og ny veiedag:-)

 

Har, som nevnt, stoppet med ketolysen og har vært veldig spent denne uken for om jeg økte karboinntaket for fort og om jeg ville gå opp i vekt igjen. Men jeg har gått ned 500gram. Ikke så mye, men ned er ned;)

 

Total nedgang: 10 kilo og 500 gram siden mandag 10.jan.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enda!! ;) Såg at andre datt av lasset på den andre tråden, så da gadd ikke jeg å være den eneste der..;)

MEN, da er vi igang igjen! Går seint med vekta synest jeg..men jeg minker faktisk i cm, det merker jeg på klærne. Så det er jo bra. :) Trener mellom 3-5 ggr i uken, og prøver ås spise sunt..men er veldig glad i sjokolade og kaker... Og nå når jeg er i permisjon blir det mye besøk, og da blir det alltid disket opp med noe..og da nesten alltid noe GODT..som vafler, boller osv.. Sier ikke nei jeg..;P

Hadde en veldig idè om å begynne på ketolyse..det varte i hele 4 dager! ;P Jeg orket bare ikke. Alt fettet, fløten, egg..Nei, det ble for mye altså. Så nå er jeg tilbake på å trimme mye og spise sunt..så får vi se :)

Vekt i dag: 66,4kg... Målet er 63kg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tid for veiing igjen...

Vekta viser 65,8kg i dag. Det er ned 600gr. Helt ok det. Kan vel ikke regne med mer enn rundt 500gr nedgang i uken..Men hadde jo vært herlig med litt mer da..;P

Har vært flink med trening denne uken. Mandag 1 time styrke, tirsdag 35min jogging, onsdag 1 time rask gange/jogging+litt styrke, torsdag 1,5time aerobic+styrke.. Og jeg går tur med barnevogn ca 1 time pr. dag også :)

Matinntaket har vært bra også. Ingen snop eller kaker ;) Må klare å holde det slik nå da!!:))

God helg til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vektnedgang på meg denne uken... kalas sist helg med 3-retters og kaker pluss sykdom med påkrevet inntak av idoform ved siden av medisiner, har gjort at jeg står på stedet hvil siden sist. Men jeg håper snart å være i ketose igjen.

God helg, alle sammen :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, jenter og god helg til dere!

Har kommet meg i ketose igjen, heldigvis. Har levd etter mottoet mer vann, fett og mosjon hele uka :-)

Har faktisk tatt min første joggetur på fem år og har lyst til å jogge mer...

Resultatet er:

-0,5 kg

Totalt 23,5 kg.

 

Ser målet blinke i det fjerne sånn rundt ferietider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har alle falt av lasset?

 

-25,4 kg nå

 

Det går treigere, men samtidig må nevnes at jeg har begynt å trene en del, så muskelmassen er sikkert i ferd med å øke. Magemålet har minket den siste uka og det er et godt tegn for det har stått stille lenge, selv om jeg har gått ned...'

 

God helg til dere alle:-)))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...