Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, torsdag 17 februar ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

73 dager til termin 1mai ;) men skal ha ks (pga morkake) og håper å få den ett par uker før, så forhåpentligvis bare 56 dager igjen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50 dager igjen her i dag =)

Skrevet

6 dager... men det føles som 60! litt sliten nå ja

Skrevet

1 dag igjen!! Var så sikker at hun skulle komme før termin, siden førstemann gjorde det.. Men her sitter jeg da... Får bare smøre meg med tålmodighet :)

Skrevet

28 dager!:)

Det går så fort!:) Gleder meg til babyen kommer... Forhåpentligvis innen de neste 28 dagene:D

Skrevet

27 dager. Nei, nå går det seint, altså...

Skrevet

66!!! :)

Skrevet

37 dager igjen nå :))

snegler seg sakte men sikkert nedover ja:)) tiden går sakte når man gleder seg til noe syns jeg..

Skrevet

44 dager. Dør snart av surt oppstøt.

Skrevet

43 dager.. Ble nesten litt stressa nå kjenner jeg :)

Skrevet

Kun 43 dager. Ble nesten litt stressa nå kjenner jeg :)

Skrevet

34 dager, og synes det har gått fort fra jeg ENDELIG kunne kalle meg Høygravid :-) Snart er jeg jo faktisk *Fødeklar* :-) Koser meg masse om dagene og nyter tanken på at baby faktisk endelig har snudd seg i hodeleie :-D

Skrevet

39 dager igjen....godt hver gang jeg kan bytte første tall...hehe! :-D

Skrevet

9 dager igjen til termin!! nå er jeg så lei at jeg bare sitter og "gleder" meg til å få vondt!!! synes dagene er pyton! kroppen virker bare ikke lenger!!

Skrevet

14 dager <3.. men regner med å gå noen få dager over termin denne gangen også.. har minsten andre planer, så er ikke jeg klar :D

Skrevet

63 dager her,altfor lenge ja med massse vondter:(((((((

Skrevet

Har 25 dager igjen i forhold til UL-terminen, men mentalt er jeg på overtid minst....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...