Gå til innhold

Facebook siden til Rosene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har vi ikke chat her? Moderator kan du svare meg?

Skrevet

Gratis spå ikveld,på spåkafeen kl 20.30 ..

 

Ps.. Tar 4-10 stk ikveld ;) Kun et spørsmål pr pers,slik at alle rekker å bli spådd..

 

Velkommen

Skrevet

Vil ikkje er redd for å bli igjenkjent på FB.

 

Felt og spørre når gravid så kommer naboen eller andre og spør. Ja ja håper dokke klarer det då, når sjer det etc

Skrevet

Forstår,men jeg kan gjerne se på deg privat.Send meg en mld på innboksen her..Husk fødselsdato din ;) Ha en fin kveld videre

Skrevet

Spå chat ikveld kl 20.30 .

Husk din fødselsdato og dine spørsmål..

 

Velkommen

Skrevet

Spå chat igjen kl 21.00 ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...