Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #27 Skrevet 27. februar 2011 Hvorfor har vi ikke chat her? Moderator kan du svare meg?
rosene Skrevet 28. februar 2011 #28 Skrevet 28. februar 2011 Gratis spå ikveld,på spåkafeen kl 20.30 .. Ps.. Tar 4-10 stk ikveld Kun et spørsmål pr pers,slik at alle rekker å bli spådd.. Velkommen
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #29 Skrevet 28. februar 2011 Vil ikkje er redd for å bli igjenkjent på FB. Felt og spørre når gravid så kommer naboen eller andre og spør. Ja ja håper dokke klarer det då, når sjer det etc
rosene Skrevet 1. mars 2011 #30 Skrevet 1. mars 2011 Forstår,men jeg kan gjerne se på deg privat.Send meg en mld på innboksen her..Husk fødselsdato din Ha en fin kveld videre
rosene Skrevet 7. mars 2011 #31 Skrevet 7. mars 2011 Spå chat ikveld kl 20.30 . Husk din fødselsdato og dine spørsmål.. Velkommen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå