Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 16. februar 2011 #26 Skrevet 16. februar 2011 Det ligger mellom 20-29 sek, med alt fra 1- 13 minutter nå, håper bare ikke det er kroppen som lurer meg nå, blir super skuffa i så fall. Og konstant følelse av å måtte tisse :-p
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. februar 2011 #27 Skrevet 16. februar 2011 Har du prøvd å gå litt i stuen? Gå i trappa el noe, gjør noe hehe... Da tar det kanskje seg opp!
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 16. februar 2011 #28 Skrevet 16. februar 2011 Håper jo det ikke blir så vi må på føden i natt, sambo har legetime i morgen tidlig, diabetes kontroll, som jeg håper han rekker først. Så prøve å holde det ved like i natt, og så kunne dra det i gang i morgen Bli med på legekontoret og gå masse trapper hehe
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. februar 2011 #29 Skrevet 16. februar 2011 Åh sånn ja, men da er det kanskje bare best å ta det med ro nå, og legge seg å få sovet! Er det fødsel på gang så kommer det seg nok opp av seg selv, bare at det da kan ta lenger tid når man hviler liksom, men det ser ut til at du vil ha de ekstra timene pga legetimen ;O)
Sessan <3 apriljente Skrevet 16. februar 2011 #30 Skrevet 16. februar 2011 Lykke lykke til sender over litt fødestøv til deg jeg! Hilsen fra sessan på riktig side av mjøsa ;p
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 16. februar 2011 #31 Skrevet 16. februar 2011 Vil gjerne det ja fortalt det til samboeren nå da, han lagde store øyne og kom med et halvkvalt "rier?!", men fått roet han ned nå da hehe
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 16. februar 2011 #32 Skrevet 16. februar 2011 Takker klart du er på rett side, du får jo den nydelige utsikten ;-p hehe hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå