Gå til innhold

Storken eller Føden i Bergen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen med anbefalinger?? Var på føden forrige gang, men var ikke helt tilfreds med noen av de ansatte, og likte meg heller ikke noe særlig på barsel etterpå. Har hørt mye positivt, men samtidig også litt negativt om storken.. Jeg vet ikke hva jeg vil denne gangen.. Hjeeeelp, begynner og haste litt meg og bestemme seg igrunn, så om det er noen med anbefalinger her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har født både på føden, og på Storken, og vl føde på Storken denne gangen gså. Følte at jeg ble mye bedre ivaretatt på Storken, at de hørte på meg, og det var en veldig rolig atmosfære. På Føden, var det stress. Jordmo stresset, virket sm om hun hatet jobben sin, og blei sint på meg fordi jeg brukte for lang tid osv. I tilleg var det ett stadig mas om epidural.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fødte på føden sist gang..ikke noe å si på jordmor som jeg hadde der, men tror jeg kommer til å velge storken denne gangen...hørt det er mer koselig der, og at det har blitt veldig fint etter de pusset opp...

 

i tillegg har jeg hørt mye bra om jordmødrene der og har lyst å ligge i badekar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...