Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har fått bostøtte utifra fjoråret ligning.. men jeg tjente over 200.000 siste halvdel i fjor. Skal ta kontakt med boligkontoret i morra. Må jeg betale tilbake? Noen som vet hvordan det fungerer.. Står jo klart i vedtaket om at endringer må opplyses.. men jeg har glemt det:S Har ikke tenkt på det siden jeg er enslig forsørger.. har kansje mottatt 7000,. for mye.. men jeg er ikke sikker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå