Gå til innhold

Er så lei meg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få det ut til noen. Jeg er høygravid nå og er lykkelig over å være gravid med dette barnet som var lenge ønsket. Men problemet er at jeg hadde så lav selvtillit fra før jeg ble gravid og nå er det blitt skikkelig ille. Føler meg som en hval. Har gått opp 20 kg og har litt vann i kroppen også men tror ikke det er mye.

 

Jeg ser rundt meg og ser hele tiden "perfekte" jenter. Det er jenter som er tynne og som vet hvordan de skal kle seg og tar seg godt ut. Jeg føler meg så stygg for samboeren min at jeg sitter å gråter med klump i magen når han skal på en butikk alene. Tenker da på alle de "perfekte" jentene han møter og som jeg ikke har sjans å måle meg med. Samtidig så pleier han å følrte åpenlyst med kassadamene og det sårer meg dypt. Han benekter dette selv når jeg konfronterer han med det.

Har fortalt han hvordan jeg føler det og han har til nå vært forståelsesfull og tatt hensyn til meg, slik at vi har handlet sammen og vært på ting sammen.

 

Men nå kommer han plutselig hjem og sier at han ikke vil ta hensyn til meg lenger. Han kommer til å dra dit han ønsker og bryr seg ikke om hva jeg sier eller hvordan jeg har det lenger. Jeg har en tenåringsdatter fra før som jeg skulle være med å handle klær til og hun vil naturligvis ikke ha stefar med seg, men han nekter nå meg å dra noen steder uten han...

 

Er fortvilt og lei meg. Vet at det ikke er naturlig at jeg har det slik men det er ekstremt nå når jeg er gravid og ser slik ut... Vurderer nå å gå i fra mannen min for vet ikke om jeg holder ut dette mer og om jeg noen gang kommer til å få selvtilliten tilbake. Får den iallefall ikke nå over natten mens jeg er høygravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke så mange som føler seg spesielt tiltrekkende under svangerskapet. jeg mistet veldig mye av min selvtilitt under gaviditeten. jeg er egentlig ganske pen, mens jeg var gavid følte jeg meg skikkelig feit og ekkel. følte meg så utrolig lite tiltrekkende for min samboer. skjønner hva du mener med alle de andre flotte og pene jentene, men det går over. hvis han ikke skjønner at han må ta hensyn til deg og dine følelser mens du e gravid er han en skikkelig dust! men blir overfølsom når man er gravid.

Skrevet

Takk for svar. Det er godt å vite at det er flere som har det slik som jeg. Syns det er så rart at han nå plutselig ikke vil ta hensyn til meg når han ellers har vært så hensynsfull i graviditeten. Er nesten som at jeg lurer på om han planlegger å møte noen bak ryggen min siden han på død og liv skal gjøre alt alene nå... Er liksom noe som ikke stemmer. Jeg er også egentlig en pen jente til vanlig men er nå også redd for at jeg ikke kommer til å gå ned de 20 kg som jeg har lagt på meg. Vet da at jeg blir å slite veldig med meg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...