Gå til innhold

tror jaggu meg eg hater mannen min littegrann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så jævlig lei av å aldri få svar når jeg snakker til han... i dag var jeg på nippet til å smekke til han...

ARG!!!!!!!!!!!!!!

dagens utblåsning

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det morsomste er når du spør for tredje gang og de svarer deg veldig irritert for de har jo allerede svart! (jepp, fordi et svar inni ditt eget hode hører liksom jeg!) :P

Skrevet

I KNOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det så jævlig vanskelig å forme munnen til et ja eller nei?? og nei, jeg kan ikke lese tanker!!!!!!!!!

Skrevet

Du er ikke tankeleser du heller nei, tenke seg til ;)

Skrevet

+ blir også j irritert når han ikke sier noe som helst,,,+at han ikke får med seg alt som må gjøres, og så må jeg organisere det,,,grrrr

Skrevet

er så godt å se at det er flere som har det sånn..... eller egentlig ikke, for det er så jævlig slitsomt, og vil jo ikke at flere skal ha det sånn....

jeg har sagt det til han såååååååååå menge ganger, så det er ikke noe som han ikke er klar over......, men jeg vet søren ikke om jeg holder ut jeg!! er så utrolig lei av dette her!!

hva er det mulig å gjøre med disse tause typene???

fres!

HI

Skrevet

Jeg har ikke en mann som gjør sånn.. Men GUD så sint jeg hadde blitt :)

Skrevet

hvor har du funnet mannen din 20.25? er det mulig med innbytte der tror du? :D

HI

Skrevet

Ja, jeg kjenner meg igjen i dette gitt...

Jeg spør..han svarer ikke..og når jeg nesten skriker til han..så sier han, jeg svarte jo..jepp, han svarte nok inni hodet sitt!

Dog når det er sagt, verdens snilleste og beste pappa for barna da:)

Skrevet

Kanskje finn.no eller på qxl??

hehehehe

Skrevet

Haha, jeg tror nok at dersom jeg hadde fortalt deg alle de irriterende nykkene min kjære har, så hadde du ikke villet bytte HI :)

Men svare meg gjør han i alle fall :)

Forstår godt frustrasjonen deres !

Hilsen 20.25

Skrevet

Hehehe... Jeg dunket inni mannen min her en natt for å få han til å snu seg for han snorket så ille, så snudde han seg mot meg med et stygt blikk og kjeftet seg opp fordi han snorket ikke, for han lå nemmelig våken og hørte etter om han gjorde det! Hadde det ikke vært for at jeg forstod at han ikke var våken hadde jeg smekket han tror jeg! :P

Jeg kan også gjenta en setning eller ett spørsmål to-tre ganger før jeg sier navnet hans høyt og han faktisk hører etter! :P

Skrevet

En ting er jo at de ikke svarer, men når de svarer "ja" på et spørsmål, men egentlig bare sier noe og ikke har fått med seg hva de svarer på er nesten enda mer irriterende.. Man går da ut fra at det er greit at han henter ungen i barnehagen fordi jeg har et møte etter arbeidstid.. Og ikke blir overrasket når jeg minner ham om det om morgenen, og kommer syklende med at han skulle jo arbeide overtid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...