Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Noen som kan være så snille å tipse meg om etvers fra bibelen/salme/ qoute fra hvem som helst ? Hjernen min fungerer ikke akkurat nå for tiden nei
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Kommer vel litt an på hvordan menneskene er men jeg synes dette er så fint; Stå ikke ved min grav og gråt, jeg er ikke der, jeg sover ikke. Jeg er vinden som blåser Jeg er diamanter som glitrer i snøen Jeg er solskinnet på det modne korn Jeg er det milde høstregn Når du våkner i morgengryet, er jeg der som fuglenes sirklende flukt Jeg er de funklende stjerner som skinner om natten Stå ikke ved min grav og gråt Jeg er ikke der Jeg døde ikke
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 "Vår dypeste medfølelse" burde vel holde. "Savnet er stort" leste jeg i et kort vi fikk da et familiemdl døde nå i julen. Det varmet godt. Så enkelt, men det fortalte alt jeg følte - og det var godt å vite at noen andre også følte det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå