Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Har hatt det før for mange år siden, men den hadde jeg da i garasjen; vinter som vår. Nå er denne kaninen av rasen hermelin, og en innekanin. Hvor kan jeg ha den for at det skal bli minst mulig lukt? Nå står den i et stort bur i mellomgangen..Kjelleren blir vel for kald? Den er bare 8 uker gammel..Veldig redd osv. Hvordan få den mest mulig tam? tar egentlig imot alle råd og tips med stor takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå