Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Jeg skal ned 16 kilo. Så mye som mulig skal bort til sommeren. Jeg er 1.66 høy og veier 81 kilo. Jeg skal slutte å spise så mye tull, holde det til kosedag om Lørdagen, spise sunnere, trene minst 3 ganger i uken. Jeg kjører ikke bil, så jeg spaserer veldig mye. Osv. Noen som henger seg på? Veiedag om Onsdager? Litt kjekt å kunne støtte hverandre, og man blir nok veldig motivert av å se andre lykkes!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Bare hyggelig. Vi er flere som er på slanker`n så det er bare å henge seg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå