Gå til innhold

En liten vektklubb? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ned 16 kilo. Så mye som mulig skal bort til sommeren.

 

Jeg er 1.66 høy og veier 81 kilo.

 

Jeg skal slutte å spise så mye tull, holde det til kosedag om Lørdagen, spise sunnere, trene minst 3 ganger i uken. Jeg kjører ikke bil, så jeg spaserer veldig mye. Osv.

 

Noen som henger seg på? :) Veiedag om Onsdager? :)

 

Litt kjekt å kunne støtte hverandre, og man blir nok veldig motivert av å se andre lykkes! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig.

 

Vi er flere som er på slanker`n så det er bare å henge seg på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...