Pinnen Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 det er så drøyt at visse spørr etter barnevakt via facebook på barnet sitt. så det så!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Enig. Har ei bekjent på facebook som støtt og stadig legger ut innlegg om barnevakt når det nærmer seg helg. Det har hun gjort siden barnet var 6 mnd gammelt.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Oi, det hadde jeg også synes var drøyt om jeg hadde sett en slik status på fb!
Pinnen Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2011 åh, det er så drøyt med skriveleifer. Jeg mente jo selvfølgelig at jeg synes det er drøyt med mennesker som spørr om barnevakt via facebook!! Vanskelig å skrive når halvparten av tastene er bort. Tusen takk kjære sønn!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Synes de oppfører seg nok så umodent, og kan umulig tenke på barnets beste, da hadde de vel heller spurt mennesker ved å ringe dem, mennesker som kjenner barnet.
Pinnen Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2011 Det verste er jo at uansett hvem som svarer ja til det så tar de den personen. kan være en venninne eller en bekjent. Synes så synd i barnet som blir sendt til forskjellige personer nesten hver helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå