Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Kom på en sak når jeg leste om hun som fant ut at mannen hadde kjøpt sex... For ca 6 måneder siden så jeg og samboeren min at mannen til en venninne (ikke nær, men vi har felles bekjente og sees kanskje ett par ganger i halvåret) plukke opp en nigeriansk (?) hore i strandgaten i bergen. Det var ikke tvil om hvem vi så, vi kjente begge 100% igjen både mannen og bilen. Han er en mann på ca 45 med god jobb, tre små barn og nykjøpt hus. Vi har aldri snakket om det til noen andre enn hverandre, men jeg synest det er helt grusomt å har nærmest unngått hele familien etter dette. Føler IKKE det er min sak i utgangspunktet, men samtidig sliter jeg med samvittigheten av å ikke "gjøre noe" med det.... Uff..... Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Hadde dere sagt fra eller holdt kjeft som oss?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 hadde sagt i fra helt klart, om enn anonymt.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Send et anonymt brev, skrevet på maskin selvfølgelig:-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Hva menn gjør i ungkarslivet når de ikke har tilgang til sex når de vil kan jeg ikke si at jeg ville brydd meg noe om. Så lenge de tar sine fornuftige forholdsregler og bruker kondom, og ikke fingrer og slikker. DET ville vært kvalmt. Så lenge de er i et forhold så fortjener de alt det helvetet de kan få, så da ville jeg sagt fra til den som ble bedratt. Det gjelder jo selvfølgelig om det hadde vært en "normal" dame han var utro med også selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå