Gå til innhold

Å, jeg blir så sliten av dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke rart at mange her inne sliter med angst, depresjoner og andre problemer hvis de prøver å leve opp til alle de perfekte mødrene her inne som aldri sender med barna annen niste enn grovt brød og grønnsaker, aldri har hatt en eneste våtserviett i hus, bare har reima, ulltøy og de dyreste vognene. Aldri lar barna drikke saft eller brus. Ikke lar barna spise annet lørdagsgodt enn frukt/grønnsaker og dip. Har massevis av penger, perfekt hus og gjerne ikke sender barna i bhg før de er minimum 2 år. Men selfølgelig iløpet av de to årene er på massevis av dyre aktiviteter slik at barna blir sosialt trent, slik som babysvømming, sang, osv.

Flere eksempler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det ble en lang setning, men det er skrevet i småsinne ;)

HI

Skrevet

Signerer på denne jeg også!

Skrevet

Jeg er en av disse perfekte her inne, så jeg signerer selvfølgelig ikke:-)

Skrevet

Om andre mødre får angst og depresjoner av at jeg gjør det jeg mener er best for mitt barn så vil jeg tro at disse mødrene har langt større problemer i livet som kommer til overflaten med angst enn hva jeg gjør og ikke gjør

Skrevet

*stikker fingeren i halsen og brekker meg litt*

Skrevet

Ikke uvanlig å brekke seg når man får rekesmak i munnen

Skrevet

Ta det med ro. Ikke glem at det finnes en dib-standard, og en real life standard, HI, der en god og grei balansegang er gjennomsnittet.

Skrevet

Hvorfor smaker det reke av fingrene dine?!?!?!

Nå ble du bare enda mer ekkel, så nå fikk jeg nesten litt spy i munnen.

Skrevet

Men kjære HI

DIB er ikke virkelig livet, tro meg..det er ikke slik i virkeligheten.

Mange pynter nok på sannheten her inne. Men ja for all del, det finnes de som gjør alt som du beskriver..men de synes jeg egentlig bare synd på:)

Hilsen ei som gikk i klær fra sparkjøp i barndommen og ville ikke ha ull på meg (klødde meg til blods) men gud forby..i dag er jeg 27 år..er syk kanskje 1 gang hvert 5 ende år og har veldig god helse!!

Ja, må ikke glemme at jeg var flaskebarn fra jeg var nyfødt men har som sagt god helse jeg, aldri syk:)

Skrevet

Og har veldig god økonomi i dag. Men handler fortsatt på salg og sparkjøp! fysj fysj :)

19.38

Skrevet

I mitt perfekte hjem er der ingen reker eller lukt av reker så det er nok dine egne rekefingre du spyr av. Kanskje på tide å vaske hendene mellom dåsa og munnen?

Skrevet

Vis meg ett innlegg hvor samme person har signert samtlige utsagn. Dustedame.

Om man samler 1000 mammaer vil alle ha noen perfekte, noen gode, noen dårlige og noen håpløse ting på samvittigheten.

Om du leser alle de "perfekte innleggene" som en person, og alle de dårlige som en person. Da har du misforstått litt.. kraftig..

God bedring.

Skrevet

19.42...

Du er syk....

Er det mulig.

Og nei jeg er ikke hun over.

Skrevet

I og med at jeg ikke visste at det kunne lukte reke av "dåsa" som du kaller det er jeg redd du er den ekkle, skitne av oss. Selv om du bruker ditt perfekte hjem med den perfekte gubben og de perfekte barna, som skalkeskjul.

Her er både jeg, hjem, mann og barn rene, pene og ekte. Fra innerst (ved dåsa evt. tissen) til ytterst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...