Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Victor ? Noen forslag til mellomnavn til Victor ?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Hvorfor ikke bare Tor? Synst Victor er tungt å si - ikke helt min stil.
prebs Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Victor er koselig :-) Synes det er finest alene.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Victor er en nydelig navn:) Finest alene.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Synes det er fint. Har selv en Viktor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå