Gjest Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har lett etter det flere steder, men har ikke funnet noe så min onkel skal lage en til meg. Det var en dame her inne som hadde lagt en komse til barnet sitt og som lurte på om det var et marked for å lage og selge komser. Men jeg klarer ikke å huske hvem det var. Beklager...
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Komse er en innretning, som en vugge, du kan ha på sparken som baby/barnet kan sitte i eller som du kan ha på ryggen for å bære barnet i. Om du googler "komse" så kan du se bilder.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 "komse, samisk vogge, laget av et stykke av en uthult trestamme, kledd med reinskinn og utstyrt med en kalesje av skinn over bøyde trespiler. " Er bare å google det, da får du bilde også
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Komser blir stor sett lagd av familie for familie etter hva jeg har forstått. prøvde å få tak i når jeg fikk datteren min.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #8 Skrevet 16. februar 2011 Hvor mye er ca. pris for en sånn da?
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #9 Skrevet 16. februar 2011 Utrolig genialt å ha på sparken i kalde nord (og sør;). Hadde en slik da jeg var liten, men mamma lånte den bort til noen og fikk den visst aldri tilbake. Så da blir den en ny en til Lillebråk;)
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #11 Skrevet 16. februar 2011 Jeg vet ikke for jeg har ikke klart å finne noen som selger komser til barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå