Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Jeg gjennomførte en abort i starten av januar, i arket jeg fikk stod det at jeg måtte begynne med p-pille dagen etter aborten.. Spurte legen om han kunne ordne så jeg fikk det. Men da fikk jeg beskjed at jeg skulle få det etter jeg var på kontroll, jeg har vært på kontroll og alt så fint ut. Fikk p-piller, og skulle ta de når jeg fikk mensen, som jeg fikk på fredag. Stod jeg skulle ta de "rosa" pillene første dagen jeg fikk mensen.. Blir litt usikker, før blødde ikke mer enn fredagen. Har jeg tatt feil?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Kan jo hende at du har hatt blødnig i forbindelse med eggløsning og at det ikke var mensen. Da jeg begynte på p-piller skulle jeg også ta den første dagen jeg fikk mensen, da var jeg sikker den perioden. Ville tro at om dette ikke var mensen så er du ikke sikker nå selv om du går på p-pilla.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Ja.. hm.. ikke godt å si da :s Får bare fortsette på pillene å se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå