Gå til innhold

Bekymret for jenta mi:(

Anbefalte innlegg

Ring 113.

Om datteren din er så dårlig som du sier, da gjør du noe istedet for å bare la henne ligge der til hun bestemmer om hun greier å stå opp.

Hun er jo bare 8 år.

Lykke til & god bedring til datteren din :)

Fortsetter under...

Dette høres ut som når jeg hadde betennelse i hjernen OG hjernehinnen. Jeg klarte ikke å se på lys, og lå i sengen uten å takle å åpne øynene. Å gå på do, var et mareritt!

Jeg lå sånn i nesten et døgn før jeg kom meg til lege, og da ble det ringt etter ambulanse, og jeg ble innlagt.

Det ble foretatt ryggmargsprøve, og den viste at jeg hadde meningitt.

Jeg var heldig, og overlevde, men det var bare såvidt. Hadde 41,7 i feber på det verste, og var ikke i denne verden et par dager.

Jeg var 26 år den gangen, så det er 10 år siden. Hjelp datteren din!

Få henne på legevakten NÅ!

Dette høres ut som når jeg hadde betennelse i hjernen OG hjernehinnen. Jeg klarte ikke å se på lys, og lå i sengen uten å takle å åpne øynene. Å gå på do, var et mareritt!

Jeg lå sånn i nesten et døgn før jeg kom meg til lege, og da ble det ringt etter ambulanse, og jeg ble innlagt.

Det ble foretatt ryggmargsprøve, og den viste at jeg hadde meningitt.

Jeg var heldig, og overlevde, men det var bare såvidt. Hadde 41,7 i feber på det verste, og var ikke i denne verden et par dager.

Jeg var 26 år den gangen, så det er 10 år siden. Hjelp datteren din!

Få henne på legevakten NÅ

Annonse

Annonse

Eller borelia-infeksjon. En kollega av meg fikk symptomer to år etter bittet, først med hodepine og lysskyhet, deretter kvalme og etter det husker hun ikke mere på mange dager. Ble lagt på isolat med hjernebetennelse. Men alt blir spekulasjoner. Mest sannsynlig har nå jenta fått hjelp, og moren er nok ikke her ustanselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...