Gå til innhold

Bekymret for jenta mi:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 8 år og har ikke siden i går kveld vært ute av sengen(med unntak av dobesøk) Hun nekter å stå opp, nekter å spise eller drikke og jeg har måttet skru av lyset og ha gardinene trukket for i hele dag. Hun klager sånn over en forferdelig hodepine og begynner å grine når hun prøver å åpne øynene for hun klarer det ikke. Alt dette har skjedd i løpet av natten, i går var hun helt fin! Hva bør jeg gjøre? Kan hun ha utviklet migrene?

Noen med lignende opplevelser som kan hjelpe en fortvilet mamma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sakkar liten!

Jeg ville tatt henne med til legen. Det kan være migrene, men også andre ting. Har du gitt henne smertestillende? Klarer hun å si om det er et bestemt sted i hodet som gjør vondt?

Skrevet

Ikke får å skremme, men det første som slår meg er menegitt.

Skrevet

Hva er menegitt? Høres også ut som en kraftig influensa.

Skrevet

Herre Gud! Få ungen til legen fort. Kan være mye som feiler henne...

Hilsen sykepleier!

Skrevet

Feber? Nakkestiv? Har hun sterk hodepine med høy feber, kontakt lege med en eneste gang!

Skrevet

Har du ikke kontaktet lege?

Det er (såklart!) det du bør gjøre.

Nå med en gang.

Skrevet

Herre gud! Få henne til legen fort. Kan være mye som feiler henne.... Trur nok ikke det er jernhinnebetennelse for det er raskere sykdomsforløp ved det, og ungen har vært dårlig siden i går... men ta henne med til lege med en gang!!!!

Hilsen sykepleier!

Skrevet

Har ikke fått målt temperatur men hun sier at hun ikke føler seg feberhet. Hele hodet dundrer hele tiden og når hun prøver å åpne øynene så "smeller" det i tinningen men at så lenge hun ligger helt stille med øyne lukket så føles det litt bedre. Har prøvd å ring fastlege før i dag men kom ikke igjennom og legevakten her er alltid fullstappet med pasienter. Kan jeg ikke vente til i morgen?

HI

Skrevet

Nå er ikke jeg av den hysteriske typen, men du må ringe legevakten med en gang og beskrive situasjonen. Jeg hadde aldri ventet med å dra om det var mitt barn.

 

Jeg tror nesten du tuller når du spør om ikke dette kan vente til i morgen?

Skrevet

Legevakten. Nå. Du trenger ikke ringe.

Hilsen Lege.

Skrevet

Menegitt er hjernehinnebetennelse.

Skrevet

Meningitt er hjernehinnebetennelse...

Skrevet

Kom deg til lege NÅ, men nå er jeg en meget bekymret mor da.

 

men vær så snil og oppdater oss da.

Skrevet

Det er jeg som signerte som sykepleier. Slikt trenger man ikke ha time for. Ta henne med til legen med en gang. Om legekontoret er åpent dra dit, ellers legevakten. Hun må ta infeksjonsprøver og til hoderønken. Er ikke alle sykdommer som fører feber med seg. Dette kan ikke vente til morgen nei!

Skrevet

Vet du. jeg hadde ringt og bedt om en sykebil eller lege hjem, for datteren din er syk. hun har det ikke bra. Et barn på 8 legger seg ikke ned slik.

Skrevet

Ring legevakten og snakk med de be om lege hjem eller sykebil. du kan ikke dar ut datteren din når hun er så dårlig.

Skrevet

Kan man få lege hjem altså? Da ringer jeg og forfører meg om det siden hun nekter plent å stå opp. Hun har til og med tisset i sengen fordi hun ikke klarer å gå på badet...

Skrevet

Herregud, det er nesten så jeg håper dette er et tulleinnlegg.

 

Man ser ofte at foreldre er overhysteriske for filleting, men jammen er det hakket verre når det er i andre enden!

 

 

 

Skrevet

Dette MÅ være tull.... Kan ikke fatte og begripe at barnet ikke allerede har vært hos legen for lenge siden, og jeg er absolutt iKKE hysterisk av meg. En 8 åring som ligger i sengen og har så mye smerter, som ikke vil drikke/spise og frivillig tisser i sengen fordi hun ikke vil gå til do skal man ta på alvor... Ærlig talt HI, OM dette er fakta så tar du opp telefonen NÅ og riner 113 om så for å få komme fort til lege...

Skrevet

DU MÅ RINGE AMBULANSE MED EN ENESTE GANG!

 

Er du helt sinnsyk som ikke har tenkt på dette selv? VENTE til i morgen, jeg tror du er gal...

Skrevet

Jeg har hatt lege hjem ved en annledning kom lege fra legevakten, to ganger har jeg ambulanse. Ring og snakk med legevakten med en gang.

Hvor bor du?

Skrevet

Nå er jeg sikkert kjempe slem... men tenk om datteren din DØR hva gjør du da?

Skrevet

Det er nødt til å være tull??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...