Gå til innhold

Bekymret for jenta mi:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Drittslenging? Når man har et så sykt barn som det virker som Hl har så spør man ikke om råd her først! Man ringer lege/drar på legevakta!

Og i tillegg lurer hun på om det er greit å vente til dagen etterpå? Da må man regne med litt drittslenging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hun har til og med tisset i sengen fordi hun ikke klarer å gå på badet..."

Hun visste ikke om hun skulle ringe lege eller vente til dagen etter og jenta ville jo ikke stå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er derfor så mange har ME.. Fordi det er moderne... Håper du slipper å kjenne på kroppen åssen det er å ha ME.. Det unner jeg ikke min verste fiende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da virkelig ikke noe å diskutere nå, nå får vi bare vente på om moren til denne jenta sier noe om hva som var galt og vi var hysteriske eller ikke.

Det er ikke alltid like lett å sitte med et sykt barn, det med terskel å resie på legevaken er forskjellig fra folk til folk.

Så nå slutter vi å diskutere og venter på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet som det ble dyttet på denne tråden da. Men til pass til dere som bestandig skal være sånne bedrevitere og svarer så utrolig frekt. Håper HI tar et galant hopp over denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta er iallefall ikke død av hjernehinnebetennelse.

Det kommer i nyhetene hvis et barn dør av det. Tror de blir nevnt om de bare får det også.

Hadde jeg vært hi hadde jeg ALDRI svart her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...