Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Holder på å åpne en nettbutikk, gleder meg veldig og vet det blir bra men så lurer jeg pa om noen her driver nettbutikk, går det bra for dere ? Klarer dere a leve på fortjenelsen ?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Hei Har ca 50 000 i overskudd i året, etter å ha drevet med dette på si i 2 år. Den største utfordringen er å få reklamert for seg. Det er svindyrt. Så det er lurt å komme på smarte og rimelige løsninger, hvertfall i starten. Nå er dette kun hobby for meg, har en krevende jobb i tillegg. Så derfor utvider jeg ikke, ei heller går inn for dyr reklame. Å reklamere gjennom kjente blogger er en fin start. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå