Gå til innhold

noen som driver nettbutikk her ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å åpne en nettbutikk, gleder meg veldig og vet det blir bra men så lurer jeg pa om noen her driver nettbutikk, går det bra for dere ? Klarer dere a leve på fortjenelsen ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har ca 50 000 i overskudd i året, etter å ha drevet med dette på si i 2 år. Den største utfordringen er å få reklamert for seg. Det er svindyrt. Så det er lurt å komme på smarte og rimelige løsninger, hvertfall i starten. Nå er dette kun hobby for meg, har en krevende jobb i tillegg. Så derfor utvider jeg ikke, ei heller går inn for dyr reklame.

Å reklamere gjennom kjente blogger er en fin start.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...