Gå til innhold

Vanskelig situasjon ang samvær..Samme som anonym..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden datteren ble 4 år,har vi hatt 50-deling,og det har tilsynelatende gått greit.Men samtidig begynner jeg å lure på om hun ikke helt er komfortabel med det..

Hun er veldig avhengig og "klengete" på meg når hun er hjemme,hun vil ikke engang snakke med andre.Hun er mye sutrete og hjelpeløs.Sier at hun ikke vil til faren.Men,jeg vet at hun har det helt fint der,jeg bare tror hun syns det er for lenge vekke fra meg:-(

Har prøvd å snakke med faren,men han nekter å høre på meg.Nå har jeg tenkt å foreslå at hun er en dag lenger hjemme hos meg,slik at hun reiser til faren tirsdag istendefor mandag,slik det har vært,og kommer hjem til meg mandagen..

Men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram,og hva jeg skal gjøre videre..

HI her med en liten oppdatering..

SNakket med faren i sted og forelso at hun var hjemme hos meg en ekstra dag i hans uke,men det var ikke aktuelt..Svaret jeg fikk var at hun da kunne være en ekstra dag hos ham..Han hører ikke på hva jeg sier,og jeg føler han ikke tenker på datteren.

Etter en stund ut i samtalen,sier han at datteren sier det samme til han,når hun er der.Altså at hun ikke vil hjem til meg..Jeg aner ikke hva jeg skal tro,eller gjøre:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslår at dere drar på familievernkontoret for å støtte og råd derfra.

Skrevet

for å FÅ støtte, skulle det selvsagt stå.

Hvordan er ellers kommunikasjonen mellom dere foreldre? Vet dere hva som skjer hos den andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...