Gå til innhold

Burde jeg kontakte lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff skjedde noe ubehagelig på jobb istad...

Vi hadde stått/gått hele dagen å jeg kjente at jeg egentlig trengte å slappe av og sette meg ned å så ble jeg klam/svett og kvalm + helt hvit i ansiktet og på hendene og det føltes ut som om jeg skulle besvime men med de flinke kollegaene mine som er sykepleiere så dette å fulgte meg bort til en stol så jeg fikk satt meg å satt opp vinduet så jeg fikk luft og ga meg et glass brus. Da gikk det heldigvis over!

Det var varmt i rommene vi var i og dårlig luft og jeg hadde spist og drukket lite også iløpet av dagen så jeg tenker jo at dette skjedde pga kroppen min var for sliten og jeg ikke hadde drukket nok og fått i meg nok mat men blir likevel bekymret uff....

Skal til jordmor på fredag, er 12+3 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nokk blodtrykksfall og blodsukker fall du har hatt. Ikke noe farlig, bare veldig ubehagelig. Jeg er selv sykmeldt på grunn av flere blodtrykksfall om dagen hvor jeg bruker lang tid på og komme meg igjen etter hver gang.

Om du er bekymret, ring legen! Kan vell uansett være greit og komme inn og sjekke om blodtrykket har sunket evt blodprosent. :)

Skrevet

hei dere. jeg har opplevd dette flere ganger jeg også. uff det er veldig ekkelt. jeg ble tipset å spise litt lakris og ha md sukkerfyldig drikke overalt :)

Skrevet

Ja uff det er veldig ubehagelig, første gang jeg har opplevd det noen gang så kanskje derfor man blir ekstra redd.

Ene sykepleieren som var sammens med meg på jobb ringte hjem til meg nå å lurte på hvordan det gikk hehe så dem passer veldig godt på meg hehe =) Hun sa også det samme til meg, imorgen tar du med deg frukt, lakris og litt brus sa hun å passer på å spise det + drikke imellom måltidene på jobb så det ikke blir så lenge mellom hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...